zwart witjes, smiddags op mijn werk een heerlijk koud blikje cola light. verder veel trek in friet maar krijg het niet weg, echt zo idioot. appels, hhmm heerlijk, zure snoepjes. melk ook erg lekker nu. maar we zitten pas op 8 weken dus wie weet wat er nog bijkomt, of juist afvalt! Maar ik moet zeggen dat ik frietjes niet meer lekker vind , daar sla ik echt stijl van achterover. en ikheb er juist zo een zin in. gekke ik groetjes joyce
Hier trek in zoetigheid/snoep. Dan vooral winegums, gebak. Verder móet ik elke dag tomatesoep oh zooo lekker. Met vlagen zin in chocomel en dan achter elkaar bijna een pak leegdrinken...
Ik eet gewoon veel, niet specifiek iets maar gewoon veel. Probeer wel op te letten dat het bv fruit is maar soms.... en dan voorral vette dingen, broodje kroket of kaassoufle in de kantine van het werk en chocola (m&m's) Ik zou heel graag ook langs de mac willen, maar kan me nog inhouden. Ben al niet de lichste dus.... maar tot nu toe niets aangekomen.
Krentenbollen en melk! Gaat op het moment 2 liter melk in 2 dagen doorheen! (ook fruit is ineens populair )
Ik ben foei foei foei verslaafd aan de cola . Ik had het zelf niet in de gaten tot mijn man er gisteren wat van zei je gaat lekker he schat met de cola hahahaha
Heb niet iets speciaals waar ik meer trek in heb. Kan wel zo ineens ergens zin in hebben al hebben we het dan niet in huis. En dan met name 's avonds als we al op bed liggen of 's nachts als ik naar de wc ben geweest.
Haha Suus, dat heb ik ook. Gisteravond ook, we lagen net op bed, krijg ik me daar toch zin in pindakoeken met chocola! Gelukkig had ik die niet in huis...... Laatst ook, werd ik om 5 uur 's ochtends wakker en had ik zin in crackers met brie. Hoe verzin ik het toch.....
Ja, dat is een sausje. Een errug lekker sausje! Mjammm, sinds kort hebben ze bij de C1000 van die knijpflessen joppie. Vroeger moest ik het doen met die kleine beetjes die je bij de snackbar erbij krijgt....
Mijn man moest ook erg lachen toen ik om een uurtje of 12 's avonds zei dat ik zin had aan augurken! Ben gelukkig niet de enige die daar last van heeft!
mmmmm augurken zalig lekker gewoon. maar ik ben gewoon verslaafd aan eten in't algemeen. hopelijk kom ik niet te veel aan... nu al reeds 5 kilo en ben nog maar in de helft groetjes