Rond sinterklaas NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hanna Mom, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb volgens FF op 4 december mijn NOD. Wie nog meer rond sinterklaas? Leuk sinterklaascadeautje dit jaar hoop ik :D.

Hoe voel je je en kun je wat wachten? Wanneer ga je testen?

2. louan

louan Niet meer actief

Ik ook!! 4 dec hihi...spannend!!

maar geeft aan dat ik pas kan testen op 8 dec??? snap het niet meer...

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik iets ervoor 29 of 30 november. Ben erg benieuwd, ik merk wel kleine dingen aan mijn lijf die er niet normaal zijn. (nestelslijm, druppeltjes innestelbloed en soms wat lichte ongiekrampjes)
    In verband met een geplande wintersportvakantie in januari die ik niet mee ga als het raak mocht zijn, gaan we het gelijk vertellen tegen de ouders als het zo is. Verder nog niet tegen anderen, maar ja ik wil dan toch niet skien en apres ski is ook minder dus houd mijn geld dan liever in mijn zak.
    Dus mocht het raak zijn dan worden het prentenboekjes met gedichten volgende week :D Sinterklaasavondestafette hebben we sowieso. Elke avond een andere ouder. En zo niet dan gaan we lekker wel skien. Het is pas de eerste echte ronde, dus kan makkelijk.
    Duimen met zijn allen.

4. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Louan. Nou, mijn NOD is volgens mijn banner ook over 9 dagen, dat is op 2 december, maar volgens FF is het 4 december. Dus ach, dan 2 daagjes langer :D.
    Als ik 3 december niet ongesteld wordt en dingen voel, dan ga ik ook echt 4 december testen.

Jij dan?

5. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Babke. Haha, dus dan leuke sinterklaasgedichten en anders lekker skieën. Eerste ronde dus pas? En wel een goed gevoel dus. Je kaartje ziet er ook goed uit zeg!

6. louan

louan Niet meer actief

Ik heb denk ik precies hetzelfde..

mn ei is hoogstwaarschijnlijk op dag 16 gesprongen, heb altijd een cyclus van 28dgn, een lf van 12 dagen ( ben ik deze maand achter gekomen, dacht zelf dat ie korter was) dus was wel blij....dus eigenlijk 2 dec is mn NOD ook....hihi misschien dat ik een testje waag op 1 dec.

7. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    Ik op 5 december dus dat zou een bijzondere pakjes avond worden haha!

Ik ga denk ik op 5 december mijn 1e test doen, zooooo spannend weer!

8. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa ik ook! Mijn NOD ligt rond 1 december, ietsje eerder dus :) Zou een onwijs mooi sinterklaas kado zijn! Helemaal omdat mijn man en ik op 5 december een relatie kregen en ik op een 5 december ten huwelijk ben gevraagd. Zou ons rijtje helemaal compleet maken ;)

Ik begin met de dag meer 'kwaaltjes' te krijgen, maar weet niet of ik ze kan toeschrijven aan een zwangerschap. Normaal gesproken heb ik pijnlijke tepels na mijn ei, deze ronde juist helemaal niet. Vanaf mijn eisprong ben ik bij vlagen duizelig (of licht in mijn hoofd, hoe je het wilt noemen.) Ook heel veel last van witte afscheiding sinds gisteren. En nu, sinds een uurtje of 2 is mijn reuk enorm aanwezig. Of ze hebben in de pauze iets raars bij mij op kantoor gelegd, maar ik ruik het erg goed in ieder geval. Misschien is het morgen ook wel over ;)
    Ik ga niet eerder dan mijn NOD testen (denk ik ;))

Spannend meiden!

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    @ Hanna Mom: Nou ja, eigenlijk anderhalve ronde. Vorige maand op goed geluk 1x geschoten, maar totaal geen idee wanneer mijn ei nu eigenlijk was. En ik denk dat we toen 66 dagen te vroeg achteraf. Dus reken die voor het gemak niet mee. Daarvoor gewoon voor zingen kerk uit, want wilden nog even wachten.
    Wat vervelend van 5-10-11. Je moet er altijd rekening mee houden, maar leuk is anders. Hopen dat deze ronde het snel goed maakt.

@ allen: Nou wie weet hebben we allemaal mooie feestdagen. Zou toch leuk zijn:p

10. louan

louan Niet meer actief

Hoop voor iedereen raak natuurlijk!!

Hoe krijg ik mn FF als handtekening?

gr

11. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Louan. Dus 1 december? Oh, nou wil ik ook niet zo lang hoeven te wachten... Heb alleen nog geen testjes in huis, jij wel?

@Cleopatra. Jij moet nog langer wachte, succes hoor! Hoe voel je je? Denk je dat het raak is?

@Zilla. Dat zou idd erg leuk zijn zeg! Eigenlijk zou je dan pas 5 december moeten testen haha, maar tot 1 december wachten is al een hele opgave denk ik he.
    Ik was ook duizelig bij beide zwangerschappen, dus wie weet!

@Babke. Nou ja, ik was al bijna 19 weken hoor, dus dan houd je er geen rekening meer mee... Dit is onze 1e ronde weer, ben hiervoor ook nog maar 1 keer weer ongesteld geweest, dus erg spannend, maar zou wel erg snel zijn... Weet niet of mijn lichaam er al klaar voor is. Zo niet, dan beginnen we in januari echt denk ik.

@Louan. Handtekening kun je via FF en dan sharing en dan get code. Succes!

12. louan

louan Niet meer actief

@ Hanna Mom, wilde vandaag halen die van KV zijn uitverkocht...hmmm dus ik weet niet zo goed welke ik nu zal halen...

thx voor de uitleg..kaartje staat erbij!!!

13. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Louan. Wat is die P bij stats in jouw kaartje?
    Volgens mij komen die van kv niet meer, heb ik gehoord.

14. louan

louan Niet meer actief

Dat waren positieve ovu testen! Zie in mn fotoalbum...

Ziet mn kaartje er een beetje normaal uit?? Doe voor het eerst nu...

Dat zou jammer zijn als die KV testen niet meer komen!! Dan moeten we een nieuwe zoeken hehe...

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    @ Hannamom, oh sorry, dan heb ik je kaartje verkeerd begrepen. Ben nog zo'n klus in ff-kaartjes lezen. Dan is echt heel crue. Nou ik duim dubbel zo hard voor je. (en voor de rest ook)

16. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    Langer als jij bedoel je? Ik voel nog niet zo veel, wat steekjes in mijn buik maar dat is niets denk ik want had ik de vorige maanden ook. Ik heb ook nog geen innestelling gehad denk ik dus kan ik ook nog niet echt iets voelen. Tussen de Eisprong en innestelling zit gemiddeld een week toch?

17. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ babke dat zou heel mooi zijn, in 1 ronde!

@ hanna mom ik duim dat het raak is voor jullie! Wat verschrikkelijk van jullie *zoon :(

@ louan ik temp ook voor het eerst deze ronde. Volgens mij ziet je kaartje er prima uit hoor! En ik hoop toch niet dat ze die kv testen niet meer verkopen, die zijn zo handig! ;)

@ cleopatra spannend hoor! Denk inderdaad dat de innesteling nog niet geweest is, zou inderdaad nog wat vroeg zijn!

Zou toch leuk zijn als we allemaal positief testen!

18. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Hihihi, mijn zoontje is vorig jaar op Sinterklaas avond verwekt! ;) succes allemaal!

19. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Louan. Ja hoor, vind je kaartje er goed uitzien! En nou snap ik die P! Thanx.

@Babke. Sorry geeft niet, schoot even in de verdediging... :) Het is wel heel dubbel om nu eventueel zwanger te zijn, omdat ik normaal gesproken al dik over de helft zou zijn. Maar de wens is zo groot...

@Cleopatra. Ja precies. En daar zit idd volgens mij een week tussen.

@Zilla. Dankjewel! Zou echt leuk zijn als we allemaal positief testen.

20. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @EdN. Haha grappig.

Deel Deze Pagina