deze cyclus hogere temp dan vorige, hoe kan dat?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by star81, Dec 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. star81

star81 Actief lid

Sep 14, 2008
    418
    0
    0
    ik ben nu voor de tweede cyclus aan het temperaturen,
    maar het valt me op dat mijn temp sinds m'n menstruatie niet echt daalt en dus hoger blijft dan de vorige cyclus.
    Heeft iemand dit ook gehad en klopt het dat je gemiddelde temp voor je ei per cyclus kan wisselen? Vorige cyclus was sowieso erg lang en een beetje vreemd (zie kaartje).
    Ik weet iig zeker dat ik niet zwanger ben, dus daar kan het niet aan liggen.
    Willen jullie eens meekijken?

2. sheann

sheann Fanatiek lid

May 14, 2008
    4,643
    0
    0
    Je temp blijft inderdaad vrij hoog. Maar bij je vorige kaartje bleef hij ook aardig hoog.
    Mijn temp verschilt ook per cyclus.

3. star81

star81 Actief lid

Sep 14, 2008
    418
    0
    0
    ok, thnx. ik dacht dat het elke cyclus ongeveer hetzelfde zou gaan. Kan het dan nu ook zo zijn dat mijn temp na m'n ei hoger uitkomt? Als ik het zo zie dan zou mijn temp naar 36.9 minimaal moeten stijgen en zo hoog is mijn temp in 2,5 maand pas 1x geweest.

4. sheann

sheann Fanatiek lid

May 14, 2008
    4,643
    0
    0
    Nu zie ik pas dat je temp indd lager was bij je vorige cyclus. Ik heb met mn neus gekeken. Weet je zeker dat je niet zwanger bent? :)

5. star81

star81 Actief lid

Sep 14, 2008
    418
    0
    0
    Heb gisteren stiekum nog getest, omdat ik ook al 5 dagen een half positieve ovutest heb: ja weet zeker dat ik niet zwanger ben (of de test deugt niet.. maar daar ga ik niet vanuit! al moet ik wel zeggen dat ik niet echt ongi ben geweest alleen maar wat bruin met een klein beetje rood)

6. sheann

sheann Fanatiek lid

May 14, 2008
    4,643
    0
    0
    hmm strange story

7. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hoi Star,

Je ff geeft geen eisprong aan...weet je zeker dat je een eisprong hebt gehad? Ik wil niet lullig doen, maar halfposi-ovutesten kan toch niet?
    In ieder geval succes!

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi Star,

Ik temp nu sinds 4 maanden en de eerste twee maanden was mijn basistemp rond de 36.3 en na mijn eisprong rond de 36.7/36.8. De laatste twee cyclussen is mijn basistemp rond de 36.7 en na mijn eisprong rond de 37.0, dus blijkbaar kan je basistemp zomaar veranderen. Volgens mij is het niets om je zorgen over te maken en waarschijnlijk zal je temp na je eisprong ook hoger zijn dan eerst.

Groetjes Mosa

9. star81

star81 Actief lid

Sep 14, 2008
    418
    0
    0
    @mosa: dank je voor deze geruststellende woorden
    @nadja: ik weet niet zeker of en wanneer ik een eisprong heb gehad, en zolang m'n temp niet omhoog gaat zal ff dit ook niet aangeven. denk nu zelf gisteren m'n ei gevoeld te hebben. (voor 't eerst! :) )
    ik probeer m'n lichaam te begrijpen, maar kan er tot nog toe geen logica in ontdekken. Heb een foto van m'n ovutesten in m'n album gezet. Ze zijn best donker vind ik en worden langzaam steeds donkerder, maar echt niet zo duidelijk als wat ik al eerder op dit forum heb gezien.

10. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hoi Star,

heb effe gekeken naar de foto en snap wat je bedoelt! Lastig om je lichaam te begrijpen he, kan het me goed voorstellen! In ieder geval succes en hopenlijk heb je snel duidelijkheid!

11. star81

star81 Actief lid

Sep 14, 2008
    418
    0
    0
    nou,
    m'n temperatuur blijft ongeveer gelijk en ook aan de ovutesten verandert er niet veel... dus blijf maar vrolijk doortesten!
    Het enige wat ik wel geleerd heb is dat ik m'n ei dus niet gevoeld heb vrijdag :D

12. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    herkenning in je testen, heb ik ook gehad...
    Wacht maar, je krijgt vast nog een knal test, ik kreeg hem ook later als ik dacht. Kan bij jouw ook nog gezien je lange cylcus hiervoor...

Share This Page