het is bladerdeeg en kaarsen omdat... Als je de eerste letters van de woorden in het eerste rijtje achter elkaar opzegt, zie je dat er 1 letter niet tussen past. Hetzelfde geldt voor het 2e rijtje! Ik ben nu vast gelopen op "de bekende", volgens mij nr 10. Ik had een foutje gemaakt en nu heb ik geen puf meer.. Succes ermee, ik ga morgen weer verder!
Wat is het antwoord van 4 ... wat lust mona niet ... geen hints aub maar gewoon het antwoord word gek aaaaaaaaaaaaaaaaa
Als je steeds OM het schilderij gaat met je muis, kom je kleine plaatjes tegen, die kun je gebruiken bij je oplossingen! Wist ik dus niet, ik snapte al niet hoe iedereen bij bladerdeeg en kaarsen kwam. Hoezo kom je die woorden dacht ik, je ziet ze toch niet staan in de afbeelding!? Dus misschien gaat het nu beter!
Maar zelfs met uitleg snap ik niet wat je bedoeld...Ik weet het antwoord wel, maar hoe kom je erop?! De eerste letters van elk woord? Ik zie er gewoon geen logica in!
noem de dagen van de week eens op en de maanden van het jaar.. en neem daar de eerste letters van! Dan kom je er wel uit! Succes, Taliaa