Wauw, wat loop ik toch voor schut zeg, al 10 weken lang! Vanaf het begin echt van die rode, opzichtige puistjes in mijn gezicht. Van mijn kin tot mijn wang tot mijn voorhoofd! Om gek van te worden! Al van alles geprobeerd: nieuwe reinigingsproducten, nieuwe cremetjes, zelfs olijfolie en azijn geprobeerd (oh wat stinkt dat) en zelfs niks smeren, dus droge huid Wat nu dus echt helpt, het rode is veel minder geworden: zinkzalf van zwitsal! Gister gekocht, hele avond op mijn gezicht gehad, weer een nieuwe laag voor de nacht en deze ochtend vroeg op en weer een laag: de puistjes zijn minder groot en minder rood!!! Zou dit dan toch misschien betekenen dat ik mijn zwangerschap nog mooi doorkom?! Overal kijken mensen me aan met een blik van Iedereen die ik na een tijdje weer zie En natuurlijk de opmerkingen "Wauw Kim, het is wel heel erg he", "Nou, hoop voor je dat die puistjes wel wat minder worden" en "Jezus, misschien kloppen die bakerpraatjes bij jou dan wel, dat je een meisje krijgt en zij al je schoonheid wegneemt". Fijn lieve mensen, dat ze er zitten zie ik zelf ook wel! Erger nog, ik voel het! Pijn dat het doet! Maaaarrrrr hopelijk kan ik na een tijdje zeggen dat mijn gezicht weer mooi en egaal is, krijg ik weer normale blikken van vreemden (nu het buikje begint te groeien is het misschien toch wel prettiger als de opmerkingen daarover gaan) en durf ik ook weer wat vrolijker en opzichtiger op straat te gaan lopen
Die puistjes zijn me maar al te bekend deze zwangerschap.....en ik krijg een zoon...dus dat praatje gaat niet op bij mij hihi. Ik heb zelf de dettol zeep gebruikt (een blok) en dat hielp erg goed, het droogt de puistjes uit en vermindert de komst van meerdere
Thanx voor de tip! Ga ik proberen. Hopelijk verdwijnt dat vulkanisch landschap wat zich al een week of 14 op mijn kin huist dan eindelijk... Heb normaal vrijwel nooit ergens een puistje of pukkeltje maar nu.... bah!
Nog een voordeel: Je huid voelt echt super zacht aan! Heerlijk! De Dettol zeep wil ik misschien toch ook nog wel proberen
Mag je dat tijdens de zwangerschap nog gebruiken dan? Ik moet er nog steeds over bellen aangezien in de bijsluiter geloof ik staat in overleg met arts tijdens zwangerschap
Heb vroeger ook inderm gebruikt, maar dat droogt mn huid echt heel erg uit. Als dit toch niet zo werkt als ik wil, is dat de volgende stap
Maar lees ik dan goed dat je het over je hele gezicht smeert? Hoe doe je dat dan met die witte laag? Dat zie je overdag toch en je smeert anders je hele kussen onder? Liefs,
Lastig, hier is het net het omgekeerde. Ik had na het stoppen van de pil enorm voor puistjes op mijn rug. Nu met de zwangerschap zijn die allemaal verdwenen Hetgeen bij mij goed hielp was ontsmetten met alcohol. Droogt de puistjes uit en ze komen niet zo snel terug.
Hahaha overdag smeer ik het inderdaad niet op als ik weg moet! En smeer het niet over hele gezicht (meer waar de puistjes groeperen) (Lees: bijna heel mn gezicht ahahah) Maar snachts slaap ik gewoon met een handdoek op mijn kussen. Prima te doen Probeer zoveel mogelijk in het begin op mijn rug te liggen en anders op de kant waar zo min mogelijk creme zit hahaha
Halleluja! Ik ben je eeuwig dankbaar! Heb het nu 2 nachten op het vulkanische landschap op mn kin gesmeerd en het is gewoon bijna weg!
Toch jammer dat ik dit nu net lees als de winkel dicht is... Maandag meteen in huis halen! Bedankt voor de tip!
Rare dingen, hormonen Hier geen puistjes, maar wel enorm last van eczeem. Nu heb ik dat normaal gesproken ook wel, maar in mijn zwangerschap lijkt het 10x erger. En natuurlijk vooral in mijn gezicht. Gelukkig heb ik zalf die vrij goed werkt, maar ik loop toch nog geregeld voor schut met fijne rode schilferige plekken in mijn gezicht...
Vervelend he dat het ook altijd op de meest zichtbare plekken is Heb ook weleens gehad dat ik een allergische reactie kreeg van oogmake up remover.. Liep ik dagen met hele dikke ogen en ook met schilfers
Pfffffffff puistjes! Heb er met en zonder zwangerschap altijd al last van. Maar lees hier wat nuttige tips!!!!