Ik steek mijn jongens het liefst alleen maar in Adidas sneakers, daar heb ik echt een zwak voor! en Lego. Vroeger zelf heel veel mee gespeeld en nu nog help ik zoonlief ermee. Het leukste vind ik om naar nieuwe Legosets te speuren op internet. De jongste speelt sinds kort ook leuk mee, dus met hun verjaardagen en feestdagen krijgen e alleen nog maar Lego
niet voor mijn peuter maar wel voor mijn 6 jarige: Lego piraten (PotC maar vooral ook de gewone serie) ik kan niet ophouden met marktplaats afspeuren en dan vooral naar die ene set die mijn broertje vroeger ook had (6276 eldorado fortress) die set is alleen zo relatief duur, ik heb hem al 3 keer gekocht en steeds op het laatste moment ging het mis (van een verkoper die mot had met paypal tot stiekeme overbiedingen terwijl de deal al rond was en een set die uiteindelijk toch niet zo compleet was als de verkoper in zijn aanbieding deed voorkomen)
Mijn dochter van 2 is fan van Piet piraat. Als ze televisie mag kijken wil ze niets anders zien dan dat. Verder is ze 'fan' van molens. Vooral die lelijke windmolens, of die ouderwetse boerderij windmolens. Vooral in de auto zegt ze vaak dat ze de molens gaat zoeken. Merken heeft ze nog geen voorkeur voor
Onze dochter is verslaafd aan spinazie... Zou ze het liefst 8 dagen per week eten.... (Verder is het qua groente eten zeer matigjes overigens)... Ook is ze verslaafd aan alles van/ met / over