Baarmoeder zit helemaal rechts

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door IJsthee, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Hoi dames, ik stel m'n vraag toch even hier. Ben er niet ongerust iver maar het voelt heel vreemd en ziet er gek uit. Ik ben bijna 15 wk zwanger, en sinds een paar weken begint m'n buikje al een beetje te bollen ivm groeiende baarmoeder. Maar deze zit echt helemaal rechts onder m'n navel! Iemand enig idee hoe dat kan? Ook nadat m'n blaas en darmen geleegd zijn zit het nog rechts. Trekt dit nog weer bij, of heeft dit mogelijk nog gevolgen voor het een of ander? Hoor graag jullie ervaringen :)
    Oh en ja ben er vrij zeker van dat het m'n baarmoeder is, ik luister soms met de angelsound en zit dan ook altijd rechts.

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Heb ik ook idd. Nu voor de derde keer.
    Bij onze dochter nooit problemen mee gehad. Door gyn of vk ook nooit bestempeld als probleem.

3. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook een rechts zittende baby! Aan de linkerkant zit voornamelijk vruchtwater... Dit geeft soms ook een ongelijke buik. Deze ligging is ook goed te zien op echo's, waar je links vooral vruchtwater ziet. Geeft verder geen problemen, misschien wat beurser rechts als de kleine veel gaat bewegen 😉

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hier ook een rechtsdrager! Soms draait ie wel eens maar 95% van de tijd zit alles rechts. En die kant is dan ook behoorlijk beurs

5. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    Grappig, ik ben nu juist een links drager. Met name als ik lig zit er links een bolletje en rechts niets.

6. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties. Grappig, dacht dat het echt in het midden 'hoort' te zitten. Goed om te horen dat het verder geen probleem is.

7. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    grappig, ik heb het ook.. echt een bolling naar rechts.
    toevallig heeft mijn dochter in stuit gelegen, hoofdje rechts, maar ik geloof niet dat dat er wat mee te maken heeft. zou eerder toeval zijn als deze baby ook rechts in stuit gaat liggen!

8. shinex

shinex Actief lid

13 jun 2014
    167
    11
    18
    Gelderland

Hetzelfde hier haha

9. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Mijn dochter ligt ook al heeel lang zo, nu 32wk zwanger. Ze heeft gewoon een voorkeurshouding. Hoop wel dat ze nog draait bij mij want ze ligt wel in stuit.

Deel Deze Pagina