Hoi dames, ik stel m'n vraag toch even hier. Ben er niet ongerust iver maar het voelt heel vreemd en ziet er gek uit. Ik ben bijna 15 wk zwanger, en sinds een paar weken begint m'n buikje al een beetje te bollen ivm groeiende baarmoeder. Maar deze zit echt helemaal rechts onder m'n navel! Iemand enig idee hoe dat kan? Ook nadat m'n blaas en darmen geleegd zijn zit het nog rechts. Trekt dit nog weer bij, of heeft dit mogelijk nog gevolgen voor het een of ander? Hoor graag jullie ervaringen Oh en ja ben er vrij zeker van dat het m'n baarmoeder is, ik luister soms met de angelsound en zit dan ook altijd rechts.
Heb ik ook idd. Nu voor de derde keer. Bij onze dochter nooit problemen mee gehad. Door gyn of vk ook nooit bestempeld als probleem.
Hier ook een rechts zittende baby! Aan de linkerkant zit voornamelijk vruchtwater... Dit geeft soms ook een ongelijke buik. Deze ligging is ook goed te zien op echo's, waar je links vooral vruchtwater ziet. Geeft verder geen problemen, misschien wat beurser rechts als de kleine veel gaat bewegen 😉
Hier ook een rechtsdrager! Soms draait ie wel eens maar 95% van de tijd zit alles rechts. En die kant is dan ook behoorlijk beurs
Grappig, ik ben nu juist een links drager. Met name als ik lig zit er links een bolletje en rechts niets.
Bedankt voor jullie reacties. Grappig, dacht dat het echt in het midden 'hoort' te zitten. Goed om te horen dat het verder geen probleem is.
grappig, ik heb het ook.. echt een bolling naar rechts. toevallig heeft mijn dochter in stuit gelegen, hoofdje rechts, maar ik geloof niet dat dat er wat mee te maken heeft. zou eerder toeval zijn als deze baby ook rechts in stuit gaat liggen!
Mijn dochter ligt ook al heeel lang zo, nu 32wk zwanger. Ze heeft gewoon een voorkeurshouding. Hoop wel dat ze nog draait bij mij want ze ligt wel in stuit.