Verslikken..

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door Bloemmm, 31 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hé voedingsdeskundige,

Ik had een vraagje.
    Onze dochter van 4weken drinkt sinds kort flesvoeding. Ik ben de borstvoeding aan het afbouwen. Nu hebben we echter een probleempje..
    Ze drinkt veel te gulzig en te snel, hierdoor verslikt ze zich. Dan hoest ze een paar keer en dan is het wel over, maar dit gebeurd bijna bij elke voeding die ze krijgt! Ik schrik me een ongeluk en hou echt mijn hart vast wanneer ze zo snel drinkt.

Ik heb eerst de Avent fles gebruikt, die was echt niet te doen. Daarom ben ik overgestapt op de Difrax fles, met deze gaat het wel iets beter maar toch verslikt ze zich nog steeds.

Wat kan ik hier tegen doen?

Alvast bedankt!

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hoi,

Wanneer je al de kleinste speen gebruikt, kan het helpen om de voeding iets dikker te maken met johannes btroodpitmeel, je kindje kan dan wel iets rustiger drinken.

Groetjes Eveline

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Bedankt! Ik gebruik nu Friso 1, kan ik daar 1schepje van de Friso voeding bij doen waar johannes broodpitmeel in zit? Ik geloof dat dat Friso Comfort is... Of moet ik de johannes broodpitmeel los kopen en dat erbij doen? Of Nutriton?

4. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hallo,

De Friso Comfort is een voeding waar al johannesbroodpitmeel aan toe is gevoegd. Als je deze voeding wil gebruiken dan moet je een schepje friso standaard 1 vervangen voor 1 schepje van de Friso comfort. De voeding zal dan niet heel veel dikker worden. Je kunt ook helemaal overgaan op de Frios comfort. Als laatste optie kun je ook los johannesbroodpitmeel toevoegen aan de Friso standaard 1. Dat is dan inderdaad Nutriton.

Groetjes Sanne

Deel Deze Pagina