We zijn net 17 dagen in quarantaine geweest, daar herkende ik dit wel Qua kleding dan. Heb in jurkjes met legging rondgelopen of makkelijke broek en dan van boven wel netjes. Waarom in vredesnaam een spijkerbroek aandoen als we de hele dag binnen moeten blijven . Daar kan ik niet lekker in bankhangen hoor
Dat schijnt heel normaal te zijn. Mijn man doet dat ook, en op het kantoor ging de vraag wel eens rond wat doe je als eerste als je thuis komt. In de makkelijke kleren was bijna bij iedereen het antwoord.
Ja ik snap ook wel dat ie niet in uniform blijft rondlopen, maar ik zou al blij zijn met proper en zonder gaten
Dat is het voordeel van de was doen. Wat ik met gaten (niet mooi of niet de moeite mbt repareren) of onuitwasbare vlekken tegenkom, verdwijnt. Wat mij betreft de textielbak in, maar man gebruikt graag oude lorren voor klussen, schoonmaken etc. En als hij dan erg hangt aan zijn broek met een gat, trek ik m gewoon via het gat verder stuk.
Dan krijg ik dus ruzie ik mag bepaalde shirts echt niet weggooien, en jah, z'n werkbroek weggooien zou stom zijn, want hij heeft die wel nodig als ie gaat klussen in huis.