Tegenover een 'spijt topic' mag iets positiefs staan vind ik! Ik trap af: 1 dat ik mijn kat(ten) in huis heb genomen. 2 dat ik mijn huidige partner niet heb laten lopen en dat we nu getrouwd zijn 3 dat ik nu in verwachting ben Ben benieuwd naar jullie dingen!
Mijn man en kinderen, waarom? Omdat ik oprecht durf te zeggen dat ik (zeker door de komst van de kinderen) een 'beter' mens ben geworden. Johana 2.0 zeg maar Maar dit alles had ik natuurlijk niet voor elkaar gekregen zonder de nimmer aflatende steun van mijn man!
Mijn kinderen. Dat ik ben gescheiden. Dat ik bij mn huidige werkgever ben gaan werken en ik zo die leuke collega tegen het lijf liep waar ik nu een relatie mee heb
Mijn familie en man! En stiekem ben ik trots op mezelf. Dat ik een grote meid ben geworden Nee zonder kul, op de dingen die ik heb bereikt en hoe ik als persoon in het leven sta. Daar ben ik best trots op.
Mijn zwangerschap! Ondanks dat het mis is gegaan was het zo mooi zwanger te zijn. Verder mijn partner en katten.
- Dat ik op die ene bus ben gestapt om naar een voetbalmatch te gaan, en daardoor mijn huidige man leerde kennen. - Mijn zwangerschap! - Dat ik mijn droomjob elke dag mag uitvoeren
Leuk onderwerp - Ontmoeting met mijn man, liefde op het eerste gezicht bestaat! - Geboorte van mijn mooie zoon - Onze trouwe viervoeter - Lieve vrienden - Ons leven
Heel specifiek werk ik vanuit het buitengewoon onderwijs. Ik begeleid kinderen met ASS of een verstandelijke beperking die toch in het gewoon onderwijs les volgen. Ik werk dus bijna altijd één-op-één, en kan soms echt het verschil maken voor die leerlingen . (Oja er zijn ook dagen dat ze echt niet te genieten zijn hoor!)