Zoonlief gister mama ik heb een deuk in mijn hoofdskelet (schedel). Ik zeg heel vaak welterusten ipv veel plezier als ik mijn dochter een kus in de klas geef.
Toen ik een kind was had m'n oom een keer wat jassen, volgens m'n moeder van een vrachtwagen gevallen. Dus ik heel serieus: hoe heeft hij ze gepakt dan?! Achtervolgt me nog steeds😂 M'n moeder noemde een keer cervelaatworst, 'sterf op straat worst' Sindsdien noemen we het sterf of straat worst😂 Verder maak ik mega veel versprekingen ik wordt altijd uitgelachen door m'n partner.
Hahaha geweldig topic! Ik verspreek me meer dan me lief is Ik kan me nog goed een vreselijke verspreking herinneren toen ik een jaar of 6 was. Mijn beste vriendinnetje en ik zaten bij de scouting en we waren heel erg opgewonden, want we zouden geinstalleerd worden! Dan hoorden we er echt bij! Woohoo! Die maandagochtend erop, sprint ik de klas binnen en roep tegen de juf: zaterdag word ik gecastreert!! Ik zie haar nog haar koffie uitsproeien en rood aangelopen van het lachen onder haar bureau liggen
Ik had bij biologie geleerd wat een "organisme" was, alleen niet goed onthouden. Dus ik wou interessant doen en zei: "wat is een hond toch een interessant orgasme"
Hahaha, ook een veel gehoorde in het ziekenhuis. Patiënten hebben het over hun vaatverwijdende tabletten en noemen ze dan: vaatverwijderaars
Een vroegere collega moest altijd naar de gyconoloog. Als wij haar dat weer hoorden zeggen, durfden wij elkaar even niet aan te kijken om niet in lachen uit te barsten.
Mijn zusje kan er wat van, onder andere "Waar ligt de Mexicaanse griep?" Het ging dus om de kip "De zon is een bava" in plaats van "een bal met lava". Geen verspreking, wel een beetje ongemakkelijk. Met je dochter bij de kinderplastisch chirurg/orthodontist in de wachtkamer zitten, tussen kindjes met ernstige aangezichtsafwijkingen, en op weg naar de fotokamer nog roepen dat ze geen gekke bekken moet trekken....
Mijn collega had het over een TBC-kliniek en ik vroeg mijn man vanavond of hij de pikken even eten wilde geven DX
wat een heerlijk luchtig topic hier houd ik van hier ook een sm die alles verkeerd om uitspreekt als je bedoelt wat ik begrijp enz ipv als je begrijpt wat ik bedoel mijn buurvrouw die maar vroeg om een klurketrekker (kurketrekker) psycholoog heb ik jarenlangs als spycholoog uitgesproken ooo nu moet ik even goed nadenken hoor leuk topic
Zo riep ik eens dat mijn hondjes op moesten houden met blaffen op het balkon: Heey mongooltjes hou s op met dat geblaf. Stonden er 20 gehandicapten op de parkeerplaats onder mijn balkon En waarom ik dat riep? Echt ik zeg dat nooit, zo stom..
Tijdens de zwangerschap was het al bekent dat ik een geplande keizersnede zou krijgen in het Ikazia ziekenhuis. Daar kreeg ik ook mijn controles bij de gynaecoloog. Zegt mijn man :"Nou vandaag gaan we weer op naar de Ikea voor de controles!" Die hebben we er nu dus ingehouden.... Op de ochtend van de keizersnede riepen we...... " vandaag gaan we bevallen in Ikea! "
Ik had een keer wat genants. Was toen nog erg puberaal en vroeg iemand die thee van me kreeg, of ie normale, slappe of stijve (sterke) thee wilde.