Versprekingen

Discussion in 'De lounge' started by Linnaea, Sep 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Bij c1000 hadden ze oer brood. Manlief komt thuis en ik zeg 'Ik heb vanmiddag oud brood gekocht.' Achtervolgt me al jaren.

Iemand dood maken met een blije mus natuurlijk.

En ik wilde een klant gel verkopen. Dat ging ongeveer zo; 'Ja, het komt uit zo'n spuitfles en word lekker hard. Eh stijf. Eh stevig.' Bij spuitfles stond ik er al gekleurd op.

2. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Mijn broer en ik gebruikten vroeger de fiets van mijn moeder regelmatig tot grote ergernis van haar.
    Voor de grap noemden we haar fiets op een gegeven moment ho*r omdat het door iedereen gebruikt werd
    Dus op een middag rijdt mijn moeder in haar auto door het dorp en ziet mijn broer aankomen op haar fiets.
    Ze draait haar raampje open en roept heel hard in de winkelstraat "IK ben geen ho*r" ipv mijn fiets is geen.... :D:D

3. MaMa

MaMa Fanatiek lid

Dec 21, 2012
    2,663
    376
    83
    Female
    Utreg
    Mijn zoontje kan meegenomen niet zeggen
    Zegt altijd mee naar oma
    Ik heb m'n tas meegenomen
    Ik heb mijn tas mee naar oma
    Eerst dacht ik steeds waar heeft hij het over :)

4. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Ik had laatst ouder info-avond en toen vertelde ik over sexuele voorlichting aan de kinderen. Ik zei 'we zeggen het niet zo van plat erbovenop'. Ik bedoelde dat we het er niet zo dik bovenop leggen, maar dat kwam iets anders mijn mond uit hahaha! :)

5. Willes

Willes Fanatiek lid

Nov 14, 2006
    1,127
    70
    48
    Mijn schoonfamilie spreekt vaak over het ochtendontbijt.

En mijn oudste zoon gaat graag naar debielescoop (bioscoop:D).

6. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Oke.. komt 'ie.

*schaam*:)

Mevrouw van WIJ jonge ouders belde, om te vragen of het klopt dat ons kindje geboren is en vraagt naar de voorletter en achternaam. Dan vraagt ze om de roepnaam...

''Terrorist'' zeg ik droog. En besef dan gelijk.. ah oh..

Liefkozend noemen we hem zo, na een aantal gebroken nachten en onrustige dagen. (voorletter is ook met een T).
    Telefoniste kon er geloof ik de humor niet van inzien. Gelukkig kan ik er zelf hard om lachen!:)

7. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Whahaha! :D 😂
    De tranen rollen over m'n wangen van het lachen!
    Mijn man kijkt me aan of ik gek ben. :p

8. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

Apr 20, 2015
    3,443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Hahahaha, ik heb hier ook ergens "ik ga de vissen water geven" opgeschreven staan.

9. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    #129 RSL, Sep 18, 2015
    Last edited: Sep 18, 2015
    Ooh ik ga stuk van het lachen.. gewoon echt een huilbui van het lachen.. best triest haha

10. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    1,759
    194
    63
    De oma van mijn man kon mooie nieuwe spreekwoorden maken. De leukste is van een mug een scheet maken 😀

11. EliJess

EliJess Niet meer actief

haha

ik had toen mijn man bij mijn ouders was gezegd toen we aan het avondeten waren:
    ik heb jouw p*k gepakt
    maar ik bedoelde: ik heb jouw kip gepakt

hoe genant!! hahahahaha

12. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Ik heb een keer gehad, ik werk dan in een winkel.
    Iemand in een rolstoel kwam me wat vragen en ipv dat ik zeg kom maar mee ik wijs het wel, zeg ik loop maar mee:$ gelukkig had die man het niet gehoord geloof ik.

13. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

Apr 20, 2015
    3,443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    "Marsepein smaakt zoals de binnenkant van een muis."

Juist ja...

14. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik vroeg gisteren, terwijl manlief en ik elkaar al een beetje aan het opwarmen waren, of hij nog ergens zin in had. Hij vroeg wat we hadden, dus ik noemde op; chipjes, brie, toastjes, iets met een dipsaus. Hij wilde absoluut geen dipsaus als ik het zo uitsprak ;)

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Expresso (maar dat zeggen ze vaak expres zo ;))

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Och, zo heb ik ook wel vaker tegen een blinde "Kijk", of "Zie je" gezegd, maar dan op de figuurlijke manier. Zijn ze wel gewend denk ik...

17. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Gister tegen mijn zoontje die gevaarlijk aan het doen was: kijk uit, straks val je een kop in je gat! :)

18. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Op de vraag wat mijn zwager om zijn nek had tijdens zijn trouwdag zei ik: oh een jarretel i.p.v. chabot.

Mijn dochter kon vorig jaar nog geen zwarte piet zeggen en zei zwarte tiet.

Ook zingt ze: hoeren, hoeren, hoeren in de pan en niet roeren, roeren, roeren in de pan (floddertje).

19. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,421
    446
    83
    Limburg
    Ik straks nog tegen mijn man ipv messen en vorken zei ik morken. Hoezo een woord van gemaakt.

20. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    'n jaar of 20 geleden waren we aan het zwemmen en ik riep ineens: kijk uit een hazel!! Ik kon schijnbaar de keuze tussen een daas en een horzel niet maken.

Verder had ik het ooit over een asoelziekercentrum, maar ik draai wel vaker letters om.

Share This Page