Vrienden van ons draai ik steeds de eerste letter van om... Daardoor wordt de ene ineens Dorie in plaats van Rory
Ik haal al zolang ik kan praten bepaalde woorden door elkaar: - regenpijp en lantaarnpaal - aanhanger en kruiwagen - Broodrooster en strijkijzer en nog een paar waar ik zo gauw niet op kan komen. Geen idee waarom, en het erge is dat ik het mezelf ook echt niet hoor zeggen. Mijn man weet inmiddels dat ik de lantaarnpaal bedoel als ik regenpijp zeg.
Haha, een vrouw met gebruiksaanwijzing. Mijn schoonmoeder heeft een radio-actieve klok hangen en ze ging ooit naar de winkel voor d urex batterijen, ipv duracel En ik heb het al een paar keer over een topless jurk gehad ipv strapless.
Woezel en pip zijn populair. Die worden hier vaak Poezel en Wip. Verder heb ik het vaak over Nuon-kleuren. Neon...
Haha,grappig zeg. Als kind zei ik altijd Lanparentaal. Mijn ouders reden een keer in de Know where of highway en mijn oma keek eerder altijd graag naar Oprah Winny
Mijn man en ik zaten eens op een terras, horen we een man naast ons stokbrood met olijventamponade bestellen. Mijn man en ik kijken elkaar aan, allebei vroegen we ons af of we dit nou goed hadden gehoord, maar vrijwel direct daarna zei hij het weer .
Ik heb bij de frietkraam wel eens een rasoorlog besteld. Ik bedoelde uiteraard een raspatatje oorlog. Mijn dochter heeft het overigens steevast over piknuggets.
Ik zei laatst tegen een collega sex ipv 6 Dat krijg je als je ook wel eens wat in het Duits moet zeggen, was even de kluts kwijt Gouwe ouwe van mijn man 16 jaar geleden, hij had gesolliciteerd en wilde bellen of ze al wat wisten, hij moest vragen naar mevrouw Jocarini maar vroeg naar mevrouw Jokanarie. Ik zat er naast en moest zo hard lachen! Hij is het niet geworden Toen ik een jaar of 10 was hield ik mijn spreekbeurt over de hond. Ik had het op een gegeven moment over de tepels, maar toen ik het oefende voor mijn ouders zei ik telkens theelepels . Tijdens de spreekbeurt ging het gelukkig goed Verder heb ik er nog wel meer maar die heb ik verdrongen
Van mijn eigen weet ik zo niet. Maar mijn moeder wilde 2 weken terug een paracetamol voor de zo'n opzetten
Met typen op mijn mobiel krijg ik nog wel eens vervelende correcties. Dan wil je bijv typen: Is goed hoor! en dan krijg je Is goed hoer!