Haha de tijd noemen ipv het bedrag als cassière is mij ook al eens overkomen en ga nu eens slapen ipv eten als ze met hun ontbijt treuzelen.
Kipnuggets worden hier door de jongste 'kipmegugs' genoemd. Ik heb vroeger op school een keer mama tegen de lerares Nederlands gezegd.
Rode mug zijn dunne wormpjes die je als visvoer kan geven. Deze zitten in de krant en voor de klant moet je het even omspoelen
knipschitsels oja en vroeg een keer naar tubifex (levend voer voor vissen) in de drogist, maar bedoelde tubigrip (ondersteunend verband) en voor de rest duizenden versprekingen en gekke dingen die ik uitkraam hahaha
Toen ik nog bij het verzekeringskantoor werkte heb ik tijdens een wedstrijd van Oranje bij een overtreding heel hard "groene kaart!!!" geroepen. Blijkbaar ook 's avond nog met mijn werk bezig tot grote hilariteit van onze vrienden... 😜
ik had ooit met mijn ex partner een discussie over een avondje uit waarop ik zij mag ik ook een keer lul hebben moest dus lol zijn ... toen had ik het natuurlijk helemaal gedaan
Haha, die kipnuggets inderdaad! Mijn dochter zei tot voor kort altijd iets wat heel erg klonk als kipneukers!
Moest nog aan deze denken van heel wat jaren geleden. Een vriendin die bij mij logeerde en om 7 uur 's avonds zei: "Zullen we naar school gaan?" Ze bedoelde naar boven... En een andere vriendin die toen we in de tuin op de grond zaten zei: "Het wordt weer eens tijd om een verdieping omlaag te gaan." Ipv naar binnen... En ik had het ooit met een vriendin over de vriend van een goede vriendin van ons, die heette Stefan. Vervolgens kwam er een vliegtuig laag over en zei ik: "Ik zie een Stefan." Ipv dus "ik zie een vliegtuig"...
ik ging als puber samen met m'n moeder naar de dierenwinkel. vraagt mijn moeder aan de man van de dierenwinkel: "Heeft u ook zaadballen?"
Hier tijdens biologie moest ik een stuk voorlezen en een heleboel keer de naam micro organismen uitspreken. Uiteindelijk werd dat dus micro orgasmen, schaamde mij rot! De leraar maakte het er niet beter op door te zeggen " wachtend dat onderwerp komt echt wel aan bod, maar nu nog niet" Vroeger op de basisschool waren er sommige jongens al veel verder in hun sexuele ontwikkeling dan ik en die vroegen aan mij of ik aan de juf haar vibrator wilde vragen. Ik dacht dus werkelijk dat het om een perforator ging en vroeg er dan ook netjes om aan de juf.
Tijdens mijn baantje bij de plaatselijke bakker bestelde er een man steeds een pistolet met sesamSTRAATzaad. elke week weer!
Ik zei tegen vrienden dat ik met de kleine naar het concentratiebureau moest. Bedoelde consultatiebureau
van die vetbollen voor vogels? Mijn man gisteren: Wil je me even over mn rug kriebelen? Daar krijg ik oxietoxiecine aanmaak van en dan slaap ik zo lekker!
Van de week was ik met iemand aan het praten en toen zei hij: " 'Blabla' is echt een goede jongen. Mensen hebben altijd wat te zeuren maar als het er op aan komt steekt hij je een hand onder de riem!" Ik weet nog steeds niet wat hij nou bedoelde 😂😂