Hart onder het riem steken, bedoel diegene daar mee. Van de week had ik pijn aan mijn buik. Zegt mijn vriend doodleuk eierkoek ipv moederkoek. Hij zei vandaag ook iets grappigs maar ben weer het vergeten.
Stond in de rij bij de drogist, ik was net bevallen van de oudste, stond een man voor mij die aan de verkoopster vroeg om HCG producten. Zegt ze, nee die hebben we niet. Later toen ik de winkel uit liep, dacht ik, ow hij bedoelt vast HG schoonmaakmiddelen. HCG is toch een zwangerschapshormoon. Ze zullen er vast thuis ook druk mee bezig zijn.
Ik had het afgelopen week tegen mijn man over een raam uit arm in plaats van een arm uit het raam. Hij begon te lachen maar ik had het echt helemaal niet door. Nog geen minuut later zei ik het gewoon weer.
Ik las deze en snapte eerst niet wat er fout aan was moest het wel een keer of 3 na lezen toen ik hem snapte (dus zulke versprekingen maak ik zo vaak dat het normaal wordt )
Ja grappig he... Ik zei dit in een bus, jaaaaaren geleden. En een oude vrouw begon heel hard te lachen... en ze bleef maar lachen en ik snapte het maar niet. Totdat ik doorhad wat ik gezegd had.