Iemand goede tips waar ik een echt lekkere en betaalbare slagroom- of marsepeintaart met foto kan bestellen? Verder dan de Hema kom ik niet en op veel andere websites waar ze er leuker uitzien dan die van Hema, zijn ze niet te betalen. Ik zocht eigenlijk iets met blauwe en/of rode accenten omdat ik een foto van mijn zoontje met een rood en blauw gestreept shirt erop wil laten zetten.
Bij multi vlaai, maar zelf nog nooit gedaan. 1x bij hema besteld en eigenlijk vond ik die gewoon lekker.
Toch de Hema, goedkoper vind je ze niet. Ik vind Hema taarten altijd erg lekker, vooral de slagroom. Het gaat toch om het idee en daarna hoe die smaakt.
Ik vind de HEMA ook erg goed,bestel daar ook altijd de taarten met foto's. Voor dezelfde prijsklasse ongeveer ga je het ergens anders denk ik ook niet vinden
Ik zie overigens wel dat hema nieuwe 3D fototaarten heeft, met goede referenties, ook betreffende smaak.
Ik bestel altijd bij de Hema een fototaart. Zondag nog toen we mijn dochters verjaardag vierden. Hij was, zoals elk jaar, weer lekker.
Kun je niet gewoon een taart bestellen en dan blauwe of rode spikkels (in de taartshop verkrijgbaar of in de supermarkt) zelf erop strooien? Of bijvoorbeeld gekleurde hagelslag (zit rood en blauw in) of rood fruit?
Wij hadden afgelopen week een fototaart van de Hema. Aangepast naar onze smaak en foto, was heerlijk!
Bij de 3D fototaart van de hema kan je rode of blauwe marsepein als achtergrond kiezen en dan daar de foto op laten drukken. Was vorig jaar erg leuk geworden!