Hoi meiden, Gisteren voordat ik ongesteld werd nog 2 testen gedaan. Met allebei dit resultaat. Op allebei een pennenstreep binnen 3-4 minuten. Ik zou ze niet meer kopen. Geeft een hoop onduidelijkheid. Succes dames
Hmm is dit niet sowieso het risico van vroeg testen. dat je ook hele vroege zwangerschappen of innestelingspogingen kan waarnemen maar wanneer je gewoon ongesteld wordt is de teleurstelling toch groot? Hoop dat het snel raak is voor je!!
Dank je, sorry stond er niet duidelijk bij, maar dat was mijn punt niet. Mijn punt is dat dit in mijn ogen 2 foutieve testen zijn die dus allebei een pennenstreep geven binnen de tijd. Wanneer ze op hcg zouden reageren verwacht ik bredere, misschien vagere strepen. Geen helder pennenstreepje. Dat bedoel ik met "miskoop"
Bijna iedereen hier weet dat die testen niet echt geheel betrouwbaar zijn. En zeker bij pen strepen niet. Strepen moeten echt even dik zijn en mooi egaal blauw.
ik zou sowieso geen testen kopen met een kruis , vind het ondingen was dit uit dezelfde verpakking, slecht zeg
Ja dat snap ik ook. Maar het punt wordt een beetje gemist.... Wat ik bedoel met deze post dat ik idd deze test niet adviseer omdat ze dus niet te beoordelen zijn als ze allebei 2 pennenstrepen geven binnen 5 minuten. Maw geen 9 euro uitgeven voor 2 foutieve testen. Ik heb het niet over negatief of positief maar foutief.
Ik wist niets van deze slechte testen. Dus eentje gedaan maar wel een positieve uitslag (geen penstreep). Wel ook nog met andere test getest en hier ook een lichte streep te zien.
Hoe had jij dit dan afgelezen? Een pennenstreep binnen de tijd. Positief? Negatief? Een pennenstreep binnen de tijd lees ik af als foutief en daarmee onbetrouwbaar. Of iig een slechte set in deze verpakking?
Gefeliciteerd meid! Wat fijn dat ze bij jou wel gewoon een mooi vol lijntje maakte. Misschien had ik een slecht doosje.
Lees het meer over deze testen! Een pennenstreep komt vaak voor. Dat mag gewoon niet, klaar. Of een duidelijke brede streep, of niets (of soms een indroger, kan gebeuren). Maar geen pennenstreep, want dan weet je eigenlijk nog niets!