wie weet hoe dat zit met een domeinnaam registreren?! als je dat eenmaal hebt gedaan en dan?? heb je dan ook een site tot je beschikking die je kan opleuken of is dan alleen die naam van jou en moet je dan nog weer extra betalen om dan weer een site te beginnen onder die naam groetjes
ik werk zelf bij een hostingprovider. Bij ons, en bij de gangbare providers, koop je een domeinnaam en webruimte apart. De grote van je hostingpakket hangt af van wat je erop wilt zetten. als je meer info wilt, dan hoor ik het graag.
bedankt voor je antwoord! dus je betaald in feite 2x? wat kost een beetje ruimte ongeveer dan? tis een vrij kleine site die opgebouwd moet worden (dus geen webwinkeltje ofzo)
je betaalt niet 2x voor hetzelfde. Je betaalt voor je domeinnaam bijv. annekulpe.nl (of een andere extentie) en je betaalt voor de ruimte om je foto's en tekst op te zetten. Dit is mijn site: bruineoogjes.nl. wij hebben ook sjablonen (zoals die die je bij mij ziet) om eenvoudig een website te maken. Ik adviseer om met een laag pakket te beginnen, je kunt dan nog altijd upgraden naar een groter pakket. Sommige aanbieders van internet bieden ook een beperkte ruimte aan op het net (bijv. ziggo)
Het is maar net hoe je het regelt. Meestal koop je in jou situatie een alles in 1 pakket: de hosting (de website zelf) en de domeinnaam in 1. Dan moet je dus zelf die website nog bouwen/kopen en klaar..
bij de meeste internetaansluitingen zit ook wel beperkte webruimte, als je niet veel nodig bent kun je het daar ook wel me doen en betaal je niet extra voor hostingpakketen Verder heb je ook wel subdomeinen die gratis zijn, tis maar net wat je met je site wil doen....prive of voor klanten
hoi mede zwollenaar! ik kom morgen even op je pb'tje terug duty calls!! moet de kleine meid even een fles geven