Verstand van klussen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Elena22, 2 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.461
    36.403
    113

Dus jouw man slaat ook wel eens een kast aan gort omdat jij niet op de juiste manier de tv schoonmaakt? Dat is geen normaal gedrag hoor.

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.461
    36.403
    113
    Succes en sterkte.

3. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.540
    1.551
    113
    #63 Lisa2, 2 nov 2018
    Laatst bewerkt: 2 nov 2018
    Veel succes en sterkte. *digiknuffel*

Je kan ook kiezen voor nieuwe gaatjes maken naast de oude die gespleten zijn. Ff voorboren anders splijt het en de schroef erin.

4. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Als ik voor mezelf spreek: hier meer dan een jaar therapie gehad omdat ik ook vond en vind dat je dat moet proberen.. Zeker als er kinderen in het spel zijn.. (uitzonderingen daargelaten zoals geweld e.d.) Maar geloof me, de gebrokenheid is er niet omdat gezinnen uit elkaar gaan, die was er ver daarvoor al en dat is juist de reden om uit elkaar te gaan.. Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die echt voor een poep en een scheet hun eigen gezin uit elkaar halen.. En natuurlijk is dat erg, meestal is dat echt niet voor niets.. Vanuit mijn eigen gevoel gezien: er gaat jaren ellende aan vooraf omdat je niet zomaar op wil geven, omdat je je kinderen een veilig thuis gunt met zowel een papa als een mama.. En soms is het best moeilijk als je dan op zo'n punt bent dat je eindelijk voor jezelf kiest en voor je gevoel je eigen geluk meer waard vind als de pijn die je toch je kinderen daarmee aandoet (ook al is het op de lange termijn beter omdat ze van een ongelukkig gezin ook niet beter worden) dat iemand dan insinueert dat mensen te makkelijk uit elkaar gaan tegenwoordig.. Misschien was dat niet je bedoeling hoor, maar misschien helpt het je om het te begrijpen als je wat van de andere kant leest..

5. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Heel veel sterkte @Elena22 !

Ik hoop dat je een goed besluit kan nemen voor jezelf en de kinderen.

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dit is denk ik voor zover ik de kast kan beoordelen de beste oplossing.

7. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    Ik heb inderdaad de ijzeren hoekjes gekocht. Samen met de buurvrouw in de kast geschroefd met een schroefmachine en voor de zekerheid er ook nog wat spijkers ingeslagen. Nu heel even mijn armen een moment rust gunnen en dan ga ik de planken er weer in hangen en alle kleding opvouwen. Zag net dat de deuren ook uit de rails liggen maar dat mag mijn man toch echt zelf gaan doen.

8. Neilia

Neilia Niet meer actief

Een blijf van me lijf huis?
    Hij heeft haar toch niet aangeraakt maar de kast.
    Mijn vriend heeft tijdens een ruzie van ons de tv aan gort geslagen.
    Oh en heeft een laptop verrot gestampt.
    Maar mij? Zou die nooit met 1 vinger aanraken.

Ik vind dat er altijd zo overdreven op gereageerd word.
    Kom op zeg.. liever zijn agressie afreageren op de kast dan op haar.

Nellie4 vindt dit leuk.
  9. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    \

Dit ben ik wel met je eens, dat men soms wel heel gemakkelijk uit elkaar gaat.
    Net als jij vind ik dat in deze situatie niet van toepassing.

10. expectful2009

expectful2009 Niet meer actief

Dikke knuffel voor jou, sterke vrouw! Pas goed op jezelf!!

11. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Idd, ik vind het ook een snelle conclusie. We weten niet of het regelmatig voor komt dat ts naar de bouwmarkt moet omdat haar man in woede iets gesloopt heeft. Als het incidenteel is, ouds het overdreven om meteen zoiets te noemen, komt het regelmatig voor dan is het wel goed advies. Maar dat weten we helemaal niet. We weten dat de man de kast in woede vernield heeft, dat ts serieus over een scheiding nagedacht heeft. We weten niet waarom ts wilde scheiden. En zolang we niet meer weten moeten we geen drastische adviezen geven.

Nellie4 vindt dit leuk.
  12. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    #72 Izzie7676, 2 nov 2018
    Laatst bewerkt: 2 nov 2018
    Als je niet bij familie of vrienden terecht kunt lijkt me dit een prima optie. Een tv aan gort slaan vind ik echt onnaceptabel en niet normaal. En al helemaal niet als er kinderen het huis bij betrokken zijn. Het is een onveilige situatie voor kinderen. Dat je als volwassene kiest om
    Wel te blijven en dit te accepteren dikke prima maar je bent je kinderen verplicht een veilig thuis te bieden. En bij iemand die los gaat op spullen is geen veilig thuis.

Snoepjes, Meral, Madelie en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    De kast staat weer. Dank voor alle klusadviezen!
    20181102_130045.jpg

Brinta, Treez, pietje1987 en 21 anderen vinden dit leuk.
  14. Manque

Manque Niet meer actief

Maar we weten wel dat de aanleiding om die kast helemaal in elkaar te beuken was omdat TS de tv niet op de juiste manier schoonmaakte. Volgens hem. Ook al heeft hij haar niet aangeraakt, dat is dus echt wel buitensporige agressie jegens haar. Daarnaast is zij ook nog eens verantwoordelijk voor het opruimen en repareren van de zooi die hij achtergelaten heeft. Ik vind het echt een hele ongezonde situatie.

Poolvos, Madelie, YellowEyes en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Chapeau! Dat heb je mooi (en snel) gedaan! :thumup:

16. Ansji

Ansji Niet meer actief

Je hebt die kast weer mooi in elkaar gekregen! Knap gedaan.

Je bent veel te goed, hij had zelf de door zijn zwaar overtrokken, gewelddadige reactie veroorzaakte rotzooi mogen opruimen.

Ik wil je nog veel sterkte wensen vanavond. Wat er is gebeurd, is niet goed.

Marchella en Manque vinden dit leuk.
  17. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.540
    1.551
    113
    Knap zeg!

18. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Goed bezig! Netjes gedaan en fijn dat de buurvrouw even kon helpen!

19. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Het klopt ook wel dat de reactie van de kast aan gort slaan om een keukenpapiertje op de tv een buitensporige reactie is. Dat vind ik zelf ook absoluut niet oké. We weten dat er stress en frustratie binnen het gezin is. We weten dat ts ook actief mee gedaan heeft aan de ruzie door te schelden en te vloeken. We lezen ook maar 1 kant van het verhaal wat hier vaak ook geroepen wordt in ruzie/ onenigheid topics. Dan vragen we ook naar de andere kant van het verhaal. Ook dit verhaal heeft 2 kanten. Daarom zou ik graag eerst willen weten of deze agressie structureel of incidenteel is voor we over scheiden en blijf van mijn lijf huizen beginnen. Want als ik van míjn man uit ga, dan is het pure frustratie/ machteloosheid wanneer hij het nodig vindt om iets te vernielen in boosheid. Let wel, dat gebeurd incidenteel voor ik ook te horen krijg dat ik moet scheiden en naar een blijf van mijn lijf huis moet. Is het goed te praten? Nee natuurlijk niet! Het is ook niet de schuld van ts dat hij de kast gesloopt heeft omdat ze ook gescholden een gevloekt heeft. Ik zie het, met de info die we hebben gekregen, als iemand die zijn frustratie/ boosheid heeft los gelaten op een kast. Dat heeft toch nog altijd mijn voorkeur dan op de persoon die er tegenover staat.

itakepictures vindt dit leuk.
  20. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Ziet er prima uit! Fijn dat het gelukt is.

Kom voor zover mogelijk even tot jezelf en hopelijk komen jullie snel weer in rustiger vaarwater. Sterkte!

Deel Deze Pagina