Een hoop gedoe met mijn schoonouders! je probeert alles te lijmen en vervolgens verwoede pogingen te doen het gezin (broer man en gezin) bij elkaar te krijgen met sinterklaas en kerst; gewoon totaal geen respons van allen! NIET 1 reactie! Ook niet, van nouww.. dat lijkt ons niets.. Mijn familie wil het hele sinterklaas gebeuren gewoon even starten dat mijn man, vader van onze dochter, later wel aanschuift! NEE hij is haar papa,hij wil en gaat daar ook bij zijn! en anders vieren we het helemaal NIET! Nou zegt mijn zus je moet NIET zo stellig doen.. ja daag! mijn gezin gaat eerst en hoeveel ik ook van iedereen houd,.. ik ga mijn man NIET buitensluiten. Ik moet voor de zesde keer naar de gyn om naar mijn eitjes te laten kijken, elke 2/3 dagen met je benen wijd, NIET mijn hobby! Regel je betaalde oppas voor je kind, krijgt je man ineens vrij die dat NIET zegt dus betaal je die oppas voor NIETS! ik ben er gewoon zo zat van, ik doe zo mijn stinkende best alles goed te doen...
ze baalt ervan dat ze sinterklaas niert goed kan regelen, ze baalt ervan bij de gyn met dr benen wijd te moeten iedere keer.. kan ik me voorstellen datje dat ff zat word en ze baalt dat ze de oppas heeft moeten betalen terwijl datniet eens nodig was. toch ts? balen meid
Ik denk dat je er even helemaal doorheen zit, iedereen rekent erop dat jij alles regelt en jij je wel aanpast heb ik het zo goed ?
Volgens mij heb jij gewoon een knuffel nodig, een warm bad, en een vent die jouw lievelingseten heeft klaargemaakt tegen de tijd dat jij er warm en duf weer uitkomt. *knuffel* << Dat is alvast een cyberknuffel. Nooit zo goed als het echte werk, maar misschien helpt het toch een beetje.
Pfffffff, wat een gezeik. Natuurlijk ga je niet een sinterklaasfeest vieren zonder je man erbij. Je familie is gek.... En dat van die oppas is dus gewoon geld weggooien - stom, maar helaas niks aan te doen. Behalve met je ogen rollen en roepen: mannen En dat niemand van zich laat horen had ik hier ook met het doopfeest en terecht dat je daar boos over bent - dat ben ik ook nog steeds.
ik snap er ook niks van maar ik denk dat je even helemaal overloopt. ga eerst f voor je na waar je nu allemaal tegen aan loopt want je haal veel dingen door elkaar of bij elkaar. eerst voor jezelf alles op een rijtje hoe je het wilt verwoorden en dan pas praten met degene waar het om gaat, succes!
Dankje suzy83! Precies spikkel19! Inderdaad Fidel2010! Iedereen rekent maar op en doet zelf niks! En adn moet het op het laatste moment! Nou mystiek dat lijkt me heerlijk! Precies idd waar ik aan toe ben! Inderdaad Joycey mn familie is gek ik ga dat echt niet doen! En inderdaad, wat een gedoe wat een gezeik! Nou lioness74, absoluut ik ga mee.. heb ook gezegd met schoonfamilie (waar dus helemaal niemand reageerd op hele lijsten met voorstellen hoe we het aan kunnen pakken zodat iedereen heeft en kan wat hij leuk vind) dat als dit zo blijft er daar geen sinterklaas en kerst gevierd word. (en mn man was het deze keer wel helemaal met me eens gelukkig) Bird86; ja dat is een goed idee. Alleen heb ik dat dus gedaan. Ik heb mijn schoonfamilie een lijst met voorstellen gedaan, zovan: we lopen tegen iets aan wellicht kunnen we het zo oplossen. Geen reactie. Ik heb bij mijn familie aangegeven dat ik niet sinterklaas wil vieren zonder mn man (hij moet werken) en die zeggen samengevat gewoon: jammerdan wij willen het niet op een andere dag, want we doen het altijd zo. Dus dit is eigenlijk het resultaat van proberen te praten, en proberen aan te geven waar ik tegen aan loop en daar een gezamelijke oplossing in het midden voor te vinden.
och jeetje. wel een beetje krom dat je familie niet een andere dag wil terwijl jouw man niet op tijd kan. weet je wat ik zou doen. laat ze lekker allemaal. ga het gezellig maken met je man of eventueel met wat vrienden. als niemand mee wil werken nou dan niet toch. laat ze lekker de rambam krijgen. volgens mij moet j enu even aan jezelf gaan denken. want het lijkt me zwaar zat dat je elke 2 a 3 dagen naar de gyn moet. weet verder niet hoe je persoonlijke situatie is maar is het niet mogelijk om met de feestdagen er even lekker tussenuit te gaan met je gezinnetje sterkte meid en laat je vertroetelen door je vent en geef aan dat het je allemaal te veel word dan kan hij je steunen
Ik zou eens in staking gaan. Laat ze het even lekker uit zoeken, misschien gaan ze dan eens inzien dat jij toch net wat te veel op je moet nemen van hun. Concentreer je op jezelf en je gezin, en laat de families maar eens zelf komen met iets. En wat betreft de oppas, ja het is geld verspild maar wie weet had je man effe behoefte aan rust? En dat mag jij dus ook doen hoor! Nu even voor jezelf zorgen
Als je man later aanschuift , dan vind ik het wel kunnen . Misschien kunnen ze wat verschuiven bijvoorbeeld eerst eten/spelen en de pakjes erna zodat je man niet bij het eten is en wel bij de pakjes . Weet niet hoe jullie het doen ? Verder snap ik wel dat het even veel tegelijk is en dat je moeite doet een oplossing te zoeken en andere het niet lijkt te kunnen schelen .
lisanne123, het is logisch dat mijn man later aanschuift. we willen alleen dat hij erbij is als de kadootjes gevonden worden en zij dit ook ziet samen met haar nichtjes en neefjes. Dat hij haar gezichtje ziet, zijn dochter op de arm kan nemen, en met haar mee kan lopen. Ze willen de kids alvast de kadoos pakken en wat kadootjes geven etc, en dat dan mijn man dan pas aanschuift. en dat wil ik niet.. ja, dat steeds naar die gyn.. dat hakt er wel even in. maar in staking.. ooeeeh ik zou willen dat ik het kon. naar mijn familie toe wel, maar de familie van mijn man die communiceert zo anders. Zulke wazige antwoorden. Het haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. ik zou graag in staking gaan inderdaad
Ik zou het ook niet leuk vinden als 1 van de familieleden later aan moet schuiven en de helft zou missen. Lijkt mij niet meer dan normaal dat je met zijn allen bespreekt waneer zoiets het beste uitkomt voor iedereen. Ik zou in jouw geval voet bij stuk houden om niet te komen en het met eigen gezin te vieren (of desnoods met andere familie) dan zullen zij misschien ook zien dat het zonder jullie minder leuk is en dat ze niet zo door moeten drammen, maar rekening met iedereen moeten houden. Het gaat toch tenslotte om een familiefeest, ook al is het vooral op de kinderen gericht.