Verstand vs gevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Flinn, 18 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Sorry lees net dit. Jeetje meid! Weet je al meer of het echt een mk is? Nogmaals sterkte!
     
  2. Flinn

    Flinn Lid

    18 okt 2018
    62
    14
    8
    Vrouw
    Geen idee
    Denk wel dat dat het echt was.

    Verder verlies ik weinig bloed, ook geen stolsels.
    Net een lichte menstruatie.
    Gister 1 vol maandverband in een paar uur, verder geen volle meer gehad.. ook vannacht amper wat.
    Twijfel of het er nu allemaal wel uit komt of dat ik nog een keer cytotec moet inbrengen.
    Straks ontsteekt de boel ofzo.
     
  3. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.583
    4.623
    113
    In jullie situatie de enige juiste keuze. Hoe moeilijk ook. Nog meer zorgenkinderen in een gezin waar er al 3 zijn is teveel. Voor jullie en voor de kinderen ook. Die kunnen toch niet hebben dat jullie eraan onderdoor gaan? Nog los van het financieel deel.

    Zorg er wel voor dat je partner zo snel mogelijk naar de huisarts gaat voor sterilisatie!! De enige veilige optie om dit nooit meer mee te maken! Jij mag voorlopig waarschijnlijk niet. Anders zou jij het ook kunnen laten doen. Ga naar de huisarts en bespreek je opties.
     
  4. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Veel sterkte TS, wat een rotte keuze hebben jullie moeten maken :(

    Ik wil hier nog even zeggen dat ik sommige mensen hier erg grof vind reageren. Lees toch eerst eens het volledige topic voor je reageert.

    Ook het 'bevel' dat de TS hier krijgt van verschillende mensen om onmiddellijk voor sterilisatie te gaan, mag ze dat alsjeblieft nog zelf bepalen? Het is niet omdat je ooit de keuze maakt voor een abortus, dat je recht om ooit nog een kind te krijgen vervalt. Wie weet verandert hun situatie nog, wordt ze stabieler en komt die wens voor nog een kindje toch nog terug.
     
  5. Kache

    Kache VIP lid

    11 jan 2012
    6.147
    1.068
    113
    Wat een intens verdrietige situatie :(...
    Mijn ergste nachtmerrie dat ik ooit voor die keuze zou komen te staan (want ik weet dat ik en ons gezin geen baby/kind erbij aankunnen). Ik vind het heel dapper dat je deze keuze hebt gemaakt en ik vermoed ook de meest realistische, hoe hartverscheurend het ook is. Ik wens je ontzettend veel sterkte met de nasleep van alles en het rouwproces waar je nu doorheen moet. Ik hoop dat je in je omgeving wel mensen kunt vinden (of anders een professional) bij wie je je hart kunt uitstorten, dit zou niemand alleen moeten dragen.

    Sterkte!
     
  6. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    @Flinn hoe gaat het met je? Krijg je niet eventueel nog een controle bij de gyn of je idd alles kwijt bent als je je daar toch nog wat zorgen over maakt?

    Ik hoop dat de misselijkheid gauw voorbij is, want zo blijf je er wel ontzettend mee geconfronteerd worden...

    Ik hoop dat je dit een plekje kunt geven en jezelf kan vergeven....ook ik denk dat het in jullie situatie de verstandigste keuze is geweest,
    Al voelt het misschien niet helemaal als een keuze.
    Jammer om te lezen dat je partner totaal geen begrip heeft voor jouw gevoelens en verdriet...en ik hoop alleen maar dat je inmiddels veel knuffels van hem en je kinderen hebt gekregen.

    Zo niet dan geef ik je bij deze, voor wat t waard is, een hele dikke digitale knuffel en een schouder om op te huilen als je dat nodig hebt.
     
  7. Flinn

    Flinn Lid

    18 okt 2018
    62
    14
    8
    Vrouw
    Het gaat wel oke, over 2 weken een na controle.
    Gister een test gedaan en was direct hardstikke positief.

    Alles is gewoon zo dubbel.
    We weten dat dit het beste was, maar vind het momenteel erg confronterend dat anderen zwanger zijn enzo..
     
  8. Norki Maki

    Norki Maki Bekend lid

    8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Dag Flin,
    Wat een moeilijke, ingewikkelde en verdrietige situatie voor jou en je partner. Ik wens je alle sterkte en kracht. En hoop dat als de ‘storm’ wat kalmeert je kan berusten in je besluit. Je hebt heel weloverwogen gehandeld volgens mij. Ik wens jullie het allerbeste en nogmaals heel veel sterkte!!
     

Deel Deze Pagina