Scentchips

Discussie in 'De lounge' gestart door MammaMaaike, 11 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MammaMaaike

MammaMaaike Actief lid

1 feb 2008
    234
    0
    0
    Ho,

Ik heb sinds kort een scentchips brander in de woonkamer staan, heerlijk al die geurtjes, maar wie weet er nog lekkere combinaties?

2. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Ff op internet Google hmm heerlijk die dingen ben er gewoon verslaafd aan!!!

3. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik heb nu driftwood en roses erin zitten, lekker!

Hoe lang duurt het bij jullie trouwens voor het op is? Ik vind het best lang duren, heb het niet elke avond aanstaan, ong 1 of 2 x per week een hele avond maar doe er nu al meer dan twee maanden mee. Ik wil m'n andere geurtjes uitproberen :p

4. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Duurt best lang voordat het op is maar ik vind de echt sterke geur er wel vrij snel af gaan... hier wordt vaak na een paar keer het uitgeharde stuk er uit gehaald en weer lekker nieuw er in. Ik vind de meeste geurtjes en combi's wel lekker...gewoon een beetje uitproberen...

5. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Kijk ook eens naar waxmelts, is hetzelfde en heeft ook lekkere geuren :)

6. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Zo, doe ik het inderdaad ook..:)

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ruik je dit nu veel beter dan bijv. geurolie (die je dus op een brander verdampt) of een luchtverfrisser o.i.d? Heb het nog nooit geprobeerd maar als het de moeite waard is..

Was trouwens net even aan het zoeken, en hier staan combinaties die mensen zelf hebben verzonnen: https://www.worldofscentchips.com/nl/nl/scentchips/custom-blends

Deel Deze Pagina