Verstandskies afgebroken, ervaringen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Elleke, 15 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik heb al mijn verstandskiezen eruit laten halen. Preventief, omdat ze schuin zaten. Twee doorgekomen, twee nog onder mijn tandvlees. Was echt ontzettend zenuwachtig ook, maar de kaakchirurg zei dat het bijna 100% zeker was dat ik anders klachten zou krijgen en dat is pijnlijk. Ze zijn er allemaal uitgehaald, ook die nog onder mijn tandvlees. Stelde niks voor! Viel me zo mee!
    Succes, komt goed :)

2. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Ik was 15 jaar niet naar de tandarts geweest, was doodsbang en toen kreeg ik ook hele erge last van mijn verstandskies.
    Toch maar naar een tandarts gegaan en mijn gebit was gewoon goed enige waren de 3 verstandskiezen die er echt uitmoesten.
    Ik wou onder algehele narcose want wou ook er niks van mee krijgen, maar dan moest ik nog een aantal maanden wachten voor ik geholpen kon worden.
    Maar had al wel een afspraak voor een gesprek, daar eenmaal was er een hele vriendelijke kaakchirug en bekend met angst, diezelfde dag is mijn 1ste kies getrokken zonder narcose.
    En toen durfde ik de andere 2 ook.

3. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Oké, tot nu toe geen hele erge verhalen dus! Kan echt wel janken, zo bang ben ik! Eerst maar eens bellen dinsdag! Kies begint nu weer pijn te doen, overdag voel ik niets, s avonds begint het, hoe komt dat eigenlijk, is dat ook herkenbaar?

4. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Bij mij hebben ze 2 jaar geleden 7 kiezen getrokken en als er iemand bang is voor de tandarts ben ik t wel. Hij heeft het van te voren met een creme voorverdooft daarna de spuiten erin en heb er nagenoeg niets van gevoelt. Achteraf zal je echt zeggen was ik daar bang voor. Heel veel succes!

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Vertel de tandarts dat je erg bang bent. Ik heb zelf altijd bij een angsttandarts gelopen....zo bang was ik. Ik viel flauw tijdens de behandelingen. Maar als ze weten dat je erg bang bent, houden ze er rekening mee en zullen ze alles heel rustig aanpakken.
    Ik heb afgelopen woensdag al mijn tanden en kiezen laten trekken....voor mijn geen tandarts meer:)

6. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.384
    867
    113
    Ik ben ook geen held bij de tandarts. In januari 2 verstandskiezen laten trekken en de behandeling viel mij mee. Enige wat tegen viel was de pijn erna, maar daar had ii bij de eerste verstandkies dienik liet trekken ook last van. Nog 1 te gaan :D

Deel Deze Pagina