pooh canvas ( wie helpt me zoeken? )

Discussie in 'De lounge' gestart door 0Zebra0, 10 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ben al een aantal dagen op zoek naar een Pooh
    ( of tijgertje/iejoor etc ) schilderij / canvas ,zonder lijst en glas, met de afmeting van minimaal 80 breed en minimaal 40 hoog.

Krijg het nergens gevonden! Liefst een nederlandse webshop
    alle speciaalzaken etc hier in de buurt zijn we al geweest maar niet te vinden of ik zoek net fout :)

overal genoeg aanbod wat kleiner is maar 80x40 of groter niet te vinden!

wie heeft de gouden tip ? :D

laatste optie word dan maar een afbeelding zoeken en herinneringoplinnen bestelling, maar word dan toch altijd nét wat onduidelijker dan een ''orgineel''

2. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
  3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Dankje Misz86 , maar die site had ik zelf ook al gevonden en helaas is de grootste maat er 70x33
    anders kom je snel op een poster en dat is dan weer net niet wat te zoeken.
    Maar thnx voor het meedenken! :)

4. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    80x40 haal je niet bij een opgezochte afbeelding. Resolutie moet voor canvas namelijk ook minimaal 240 zijn.
    Heb er net even eentje geprobeerd in Photoshop voor je, maar het ziet er niet uit, veel te veel duidelijke pixels!

Zoek eens op winnie the pooh canvas, via een uk of usa site bestellen is geen probleem lijkt me?

5. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    En het moet per se 1 grote zijn? Bijv. 2 kleinere (40x40 of groter) naast elkaar is geen optie?

6. Happyness

Happyness Actief lid

10 sep 2011
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken iemand die ze maakt. als je je mail adres pb't dan kan ik deze doorgeven aan haar. Wellicht dat ze iets voor je kan betekenen? Ze kan het erg goed al zeg ik het zelf.

(hier even een voorbeeld van wat ze maakt)

7. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
  8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    jammer! Ik dacht inderdaad al dat het er dan niet mooi uit zou zien.

2 naast elkaar is helaas geen optie, het komt op een stuk waar de muur echt heel lelijk is, stukken op en in, en zelf met het behang blijf je het zien. of er hadden de muur eerst opnieuw moeten bewerken,
    maar deze optie leek me een stuk sneller en makkelijker.
    anders zou ik de 2 schilderijen echt tegen elkaar aan moeten hangen wil je er niets van zien, en dat vind ik dan weer niet mooi

Ik ga eens zoeken voor usa of uk sites dan, verzendkosten wat hoger maar dat blijft de enige optie :)

9. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

als je nu 2 losse kale canvas doeken koopt en behang, die canvas doeken beplakt met behang?? iets unieks en je kan zelf je afmeting bepalen

xenos heeft alleen 40 bij 40 (hebben wij er 2 van)

10. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Dit kan ook met stuk MDF oid. Gewoon ff bij de Gamma kijken voor een goedkoop stuk hout ;) (als je het leuk vindt, natuurlijk)

11. XoXo

XoXo Niet meer actief

Je kan bij google afbeeldingen op winnie the pooh wallpaper zoeken. Dat zijn meestal al redelijk grote afbeeldingen (je kan links je formaat kiezen, zet hem dan op groter dan 2mp). Pb mij dan welke je wil, dan vergroot ik hem voor je zonder kwaliteitsverlies. (afbeelding moet wel geschikt zijn natuurlijk)
    Dan kan je hem zelf op canvas laten drukken in het gewenste formaat.

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    gevonden! heb zojuist een schilderij besteld via een duitse webshop, dus hopelijk snel en mooi in huis.
    allemaal bedankt voor het meedenken!

13. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

met canvas heb je wat dikkere randen, maar inprinciepe is het wel een leuk idee

Deel Deze Pagina