heb boek gekocht nu van pauline oud, ben 19+3 weken. Met me dochter " moest" ik dan week 20 invullen. Wat doen jullie? ook week 20, dus de week die je momenteel ben Terug gerekend komt ik dan uit dat ik net 3 dagen na mijn laaste start van menstruatie begin met week 1, klopt ook wel want ben 3 dagen terug gezet, en getest in week 4. dus week 20 doen met 19+3? ben benieuw wat meeste deden/doen en ja ik ben laat ) was erg onzeker haha, eerste aankoop voor deze zwangerschap, mezelf overtuigen dat ik niet bang moet zijn voor 20 weken echo, heb hartje gehoord en baby gevoeld met 19 weken
Die heb ik ook Ik doe elke keer op zaterdag de week in vullen, ik ben bvb vandaag 15 weken zwanger dus mag vandaag week 15 in vullen
ok maar vul je dan in over de week die geweest is? dus qua bijzonderheden enzo? of ga je invullen over de week die gaat komen dan?
Ik vraag me dat ook af. Ik ben nu 17 weken, en ben dan in week 18 en vul die dan deze week in. Ben ik straks 18 weken dan kom ik bij week 19. Misschien klopt het wel niet, maar bij een ander zwangerschapsboek was het wel zo volgens mij. In ieder geval zo kwam het uit als ik de datum invulde.
Zodra je 18 weken en 1 dag bent. zit je in je 19e week. ik zou dus in week 18 invullen van de afgelopen week. dus steeds terug schrijven zeg maar. ik heb geen zwnagerschapsdagboek maar vind dit wel een leuk idee. maar om nu nog te beginnen....
Ohja ik schrijf ook terug, maar bijvoorbeeld ook wel eens met 17 en halve week dat ik week 18 invul. Haha veel te ingewikkeld
ja precies, dan ga ik dus nu week 20 invullen want ben 19+3. ik ga sowieso elke dag beetje invullen als er bijzonderheden zijn, zolang ik maar in de goede week zit