WAARSCHUWING: was nooit een luier... Ik heb van de week perongeluk een (schone) luier gewassen. Had de inhoud van de luiertas in de was gedaan, zat er tussen de kleertjes waarschijnlijk nog een luier, nooit gezien. Nou werkelijk waar! De hele was en wasmachine onder de gel! Handenvol kon ik eruit halen... Nu jullie: Wat voor huishoudstommiteiten heb jij uitgehaald?
haha dat heb ik ook een keer gehad. Wat een drama was dat. Hier wel een huishoudblunder van een ander. Die was de sokken aan het koken!! in brandspiritus!!
Haha, oeps. Heb weleens dat mijn man in zijn achterzak een papiertje of zakdoekje had zitten die ik niet gezien had. En dan was je de broek en dan zit er allemaal pluis achterin de zak. Heb ook weleens onze (nieuwe ) gaspitjes in een emmer met soda gezet. Alles was zwart uitgeslagen. Sunde.... Ze zijn nu nog steeds zwart ipv grijze randjes.
haha die vind ik wel grappig ik kan me op het moment niet veel bedenken, vorige week ipv peper knoflookpoeder op spiegeleieren gedaan, en veel! ik dacht dat er niet veel uit het potje kwam omdat ik maar geen peperkleur op de eieren zag, maar,...de smaak viel nog mee
Haha dat zal een lekkere smeerboel zijn geweest. Heb wel eens een maandverband in mijn broekzak laten zitten... Ook zo lekker.
Yup dat ken ik helaas ook! al van 15 jaar terug en sindsdien dus voorzichtig met luiers wat mijn god wat een troep!
Ik dacht (als student nog) dat ik wel tegelijk appelmoes kon koken en even in die 20 minuutjes een boodschap halen... Duurde natuurlijk veel langer door allerlei gedoe, de keuken stond blauw toen ik terugkwam!
hele wc-rol op de rand van de bovenlader (wasmachine) gezet toen ik nog bij mijn ouders woonde... sja die was er dus ingevallen, alles onder de wit (met blauwe, page ) pullekies!
1x - jaren geleden - dacht ik ff snel een eitje te koken in de magnetron. Dus kommetje water, eitje er in, en een minuut of 10 in de magnetron op hoogste stand. Binnen een minuut of 2 knalde de deur van de magnetron open en was alle stroom weg . Eitje was geëxplodeerd.. Oeps! Gelukkig heeft m'n vader m'n magnetron weten te repareren (was een zekering kapot gegaan, maar lang leve aluminiumfolie). Doet het nog steeds
Laatst was ik de medicijnspuitjes van mijn dochter aan het uitkoken. Naar boven gegaan was gedaan etc. spuitjes vergeten.. Totdat ik een zeer chemische lucht rook. Keuken stond blauw en in de pan was alles tot 1 plakkerige plastic massa gesmolten. Heb de pan snel in de tuin gegooid. Heb de deuren 2 uur open gehad!
HAHAHA, dat van die aardappels zonder water had een vriendin van mij laatst ook... En ze snapte maar niet waarom ze niet gaar werden en aangebrand waren... Oei dat van die spuitjes is ook sneu en maar goed dat je er nog op tijd bij was! Hier hebben de buren brand gehad in de keuken omdat een fles was gesmolten bij het uitkoken (ze was het vergeten)
Hahaha was zooooo lief bedoeld.. Mooiste is dat deze persoon nu zo'n beetje het beste in de huishouding is van ons allemaal
Truc bij luiergel is: heel veel zout er op gooien, dan slinken de bolletjes en wordt het vloeibaarder. En verder spoelt het makkelijk weg hoor. Ken je dit? Gelli Baff maakt van je badwater glibberige gelei, blubber, super badspeelgoed zakje 1 is gewoon wat er in een luier zit zakje 2 is gewoon keukenzout Dus als je een beetje creatief bent...
Ik was vergeten mijn zakken leeg te maken van mijn jas, daar zaten een paar papieren zakdoekjes in, echt verschrikkelijk was dat. Alles zat gewoon onder.
Hahahaha die aardappels! Hier pas nog een fles schoonmaakazijn in de wasmachine. Doe ik wel vaker en het gaat ook altijd goed. Litertje azijn en dan de wasmachine leeg laten draaien op 90 graden. Dit was azijn van de Aldi (maar azijn is azijn zou je denken) en het was een schuimfestein in de badkamer. Heb de wasmachine meerdere opnieuw moeten draaien. Het kwam er aan alle kanten uit. Telkens als ik het deurtje open maakte kon ik er hele bergen schuim uit pakken.
Dat is grappig spul zeg Ik heb vlak na de verbouwing van onze wc heeeel hard zitten poetsen op een grijzige schuine rand op de strak witte tegels naast de deur, dacht dat het vuil was , en bleef maar boenen, bleek het schaduw te zijn .... oeps dom dom dom