Wat doen jullie nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nescio, 1 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nescio

Nescio Niet meer actief

Maar even een luchtig topic in het warme weer,en omdat ik volgens mij de enige ben die nog binnen zit.

Dus: wat doen jullie op dit moment?

Ik zit hier achter de laptop, deels te werken en deels te ZP'en, met een koffie en een appelcakeje, mijn dochter slaapt, de was is klaar en moet in de droger, en straks even boodschappen doen.

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ik zit nu ook nog lekker binnen. Huis en tuin versierd want straks vieren we de 6e verjaardag van onze oudste!!!

3. Koffieleut

Koffieleut Niet meer actief

Vervelen thuis

4. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Same here.

En wachten tot ik gebeld wordt dat de operatie van m'n hond goed is gegaan.

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Gefeliciteerd marloes80!

Koffieleut, wil je hier een bakje koffie komen drinken anders? :D

6. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    helemaal niets...
    mijn schoonouders hebben net de kids opgehaald en ze blijven daar slapen (slik..) en mijn man heeft me verboden meer te doen dan luieren (ben ik heel slecht in :) )

7. Humava

Humava Niet meer actief

Aan het werk maar het is erg rustig in de winkel. Denk dat iedereen op het strand of in het zwembad ligt.

8. flippo

flippo Actief lid

3 dec 2010
    396
    5
    18
    NULL
    NULL
    net met mijn dochtertje voor het eerst naar de kapper geweest. even de etos leeg gekocht, staan kletsen met de buurvrouw en nu binnen even uitpuffen.

straks broodje eten en kleintje naar bed. dan de was ophangen... vanmiddag in de tuin luieren met zwembadje en zandbak.....

9. singa

singa Niet meer actief

Hier lekker koel aan het werk. Er is alleen niet zo veel te doen dus ook maar veel internetten.

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Ik zit.... In de tuin... iPad op schoot, tuinslang in mijn linkerhand.... Al een half uur te wachten tot dat stomme bad vol is.
    Tuinslang is niet lang genoeg om tot bij het bad te komen dus er zit niks anders op dan hem vast te houden en te denken aan hoe dramatisch het zou zijn geweest als ik het met emmertjes had moeten vullen.

Dochterliefs vandaag nog bij oma... Maar dan kan het watervast een beetje opwarmen vandaag. En leuke verrassing als ze vanavond thuis komt.

Mis alleen iemand die me nog een bakje koffie komt brengen.

11. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

In bed liggen voel me niet goed... Zometeen word de kleine wakker dus kijken hoe ik dat ga doen. :/

12. Metire

Metire Niet meer actief

ik zit op mijn werk, terwijl vriendjelief lekker met onze kleine man thuis is.. zucht;)

13. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Nu nog bezig met alle koffers te pakken en zoveel mogelijk weg te wassen. Zometeen lekker het zwembad in duiken.

14. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ik zit ook binnen de kids wilde binnen met de Lego spelen ...

15. adi

adi Niet meer actief

Ik zit op mijn werk, waar ik op het moment werkelijk niks te doen heb :). Maar we hebben gelukkig wel airco.
    Ik zit de hele ochtend te zoeken wat we allemaal gaan doen in Parijs komend weekend.

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    marloes80 gefeliciteerd en veel plezier.

Ik zit nog binnen. Kindjes hebben al even in het badje gespeeld, maar zijn nu weer aan het knutselen. Ik zit eigenlijk te bedenken wat ik allemaal nog in huis moet doen (ben niet zo'n poets) en heb net besloten dat ik het allemaal wel ga doen als het niet meer zo warm is.

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik zit in de Belgische Ardennen te genieten in de zon, duiken zo maar een zwembad in:D

18. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ik zit tijd te rekken op de bank achter de laptop want ik moet het bed verschonen, stofzuigen en de kattenbak schoonmaken en daar heb ik helemaal geen zin in :D.

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb net de vaatwasser en wasmachine aangezet... Toen liep ik de slaapkamer in om de gordijnen open te doen en wilde ik het bed opmaken, maar er lag een poes op het bed zag ik aan het silhouet... Dus het bed opmaken lukte nog niet echt (let wel; het was nog pikkedonker) en ik liet mijn hand over {POES IN KWESTIE} gaan met de woorden: hee schatje snoeppie lievvie....!

(codetaal voor: hee beestje, wil je even opstaan voor me)

Toen kwam ik erachter dat ik mijn vriends spijkerbroek en t-shirt van gisteren aan het aaien was :x En toen heb ik de gordijnen maar open gedaan en het bed opgemaakt, de was in de wasmand gedumpt en mij geërgerd aan mijn vriend die ook NOOIT zijn eigen wasgoed in de wasmand daarnaast kan doen. Daarna baalde ik zo dat ik weer achter de pc ben gaan zitten - had een leuk pbtje hier op het forum. Luister lekkere muziek van SkyRadio, bekijk het forum en klets met een vriendin op Facebook.

Straks maar poging 2 van het opruimen; wasgoed wegvouwen, badkamer onder handen nemen en eten koken. Of dat gaat lukken; geen idee, maar ik ga het wel proberen :p

:D

20. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Kindjes hadden straf en zijn uit boosheid in slaap gevallen. Ik was de tuin aan het herinrichten maar ben even gestopt en lig nu op de bank

Deel Deze Pagina