zat me net zo te bedenken, waar trek je als je het koud hebt wel een extra trui of vest aan, maar geen extra broek? ik bedoel zoals ik vandaag, vies koud weer buiten. heb een hempje, shirtje en een trui aan en lekker een sjaaltje om en maar 1 broek aan
Ik ben een grote koukleum. Maar heb nu nergens last van omdat ik zwanger ben. Dan ben ik het opeens niet meer. Ik trek dan meestal een vest aan, en hemdjes heb ik altijd aan onder mn trui in de herfst/winter. Als we een boswandeling gaan maken en het is echt koud trek ik een legging onder mn broek aan.
als ik het echt koud heb doe ik wel eens een legging of een kousenbroek extra aan maar wel alleen als ik weet dat ik de hele dag buiten ben want als je bij iemand op bezoek bent waar dan meestal wel de verwarming aan staat kan je wel die extra trui uit doen maar de extra broek niet echt.
aangezien ik voorheen veel wandelde.. heb ik een heerlijke dubbel gevoerde broek.. zalig als het koud is. maar ik trek altijd wel extra sokken en sloffen aan.. voetjes warm, de rest ook
wat trek ik aan : Hempje truitje dikke trui Pyjama broek spijkerbroek sokken Pantoffels ( binnen) Wat doe ik tegen de kou Onder dekbedje zitten kruikje electrische deken kachel op 23 of hoger hahah
pantoffels vest en een lekkere warme joggings broek... en desnoods nog een kleed erbij wat ook fijn is een badjas eroverheen als je in en in koud bent...
ìk had het gister idd ook zooo koud.. khad een legging aan en geiten wollen sokken erover, en een trainingsbroek, een topje met een trui en daarover heen een vest en ik lag 's avonds op de bank onder me dekentje
Zodra het een beetje kouder wordt doe ik een maillot onder mn broek aan, en als het echt koud is een maillot en een pyjama broek onder mn broek. Voor buiten heb ik dan nog een thermo paardrijbroek voor als het echt koud en nat is. Als ik thuis ben ga ik lekker in een heet (43graden) badje en dan heb ik het wel weer warm.
ik wil nog wel es een extra dikke trui aandoen, maar nog een pyjamabroek onder mijn broek word me te warm. Een paar extra dikke sokken helpt altijd wel als ik het koud heb.
Sokken waar draadjes inzitten en boven in (het stuk aan je been) daar doe je 2 batterijen in en dat werkt als een kachel, dus je hebt de hele dag warme voeten. Jaren geleden eens gekochten ideaal voor hele koude dagen. Het enige nadeel is dat je van die hele grote D batterijen er in hebt zitten en die zijn zwaar!
lol fiene waar heb je de sokken gekocht?ik wil ook zoiets hebben....nooit van gehoord, klinkt interesant...
oke, ben best een koukleum, maar wat ik nu toch allemaal lees vind ik wel heel erg. ik draag altijd gewoon 1broek (meestal spijkerbroek) en als het echt heel koud is een legging eronder. op de fiets doe ik soms als het erg koud is mn regenbroek aan (en als het regent ook natuurlijk). wat bovenkleding betreft draag ik wel veel lagen. gisteren bv. hemdje, longsleeve, fleecetrui, bodywarmer en mn sjaal om. (kwas aan het werk in de winkel en ben ziekjes) als ik savonds op de bank hang heb ik nu vaak een fleece joggingbroek, een longsleeve en een fleecevest aan. oja, aan mn voeten heb ik lekkere dikke sokken en crocs. (moet nog nieuwe sloffen) de verwarming gaat hier eigenlijk nooit hoger dan 22,5 want als we het dan nog niet warm krijgen gaat het toch niet lukken met de cv en gaat degen die het koud heeft op een kussen voor de verwarming zitten. liefs doris
Ik heb ze een paar jaar geleden in Duitsland ergens gekocht. Heb ze ook online gevonden maar alleen in maat 40-42: http://www.snally-shop.de/produkt-detai ... d=1&skid=2