Anniek.. ga je dn zon flesje tea tree olie halen bij apotheek of de tuinen drogist. Het is totaal onschadelijk voor eventueel zwangerschap.. en werkt echt enorm pijnstillend.. het verdoofd de boel gewoon. en dan toch afspraak vervroegen, want met pijn werken is ook geen optie he. succes
Ik zou (als ik jou was) vandaag weer bellen en eisen dat je vandaag geholpen wordt! Heeft meerdere voordelen: a) je hebt minder tijd om je zenuwachtig en bang te maken b) je bent van de pijn af c) je voorkomt erger! en niet te vergeten vanavond misschien lekker slapen Is ook wel lekker! Als die ontsteking je kaak in slaat ben je echt nog veeeeel verder van huis Heb verder geen andere tps voor je (sluit me voor de rest aan bij de andere dames) en wens je heel veel succes!
misschien heb je gelijk!.... maar pffff en ben idd toe aan nachtrust! moet zeggen dat de pijn nu minde wordt! lang leve de ibruprofen
waarom bel je niet naar het spoed nummer? het is me ook gebeurd , ik was meteen geholpen, in het weekend ook nog!mijn man heeft toen gebeld, ik was geholpen door een andere tandarts, een andere praktijk!maar direct, meteen, s'ochtends om half acht na een lange nacht pijn. je moet echt niet langer zo blijven... sterkte!
tandarts trekt heb niet ik ben ontzettend moeilijk te verdoven en hij is scheef gegroeid heb net de huisarts gebeld en mag ibro. 600 3x per dag {had ik al gekregen van de tandarts} en dan ook nog max 6 paracetamols idn MAW volstopuuh!
als de kies zo ontstokken is dan is het ook moelijker te verdoven, ik was ook bijna half dood van de pijn toen de tandarts mijn kies uit heeft getrokken , toen, maar dat duurt 1 minuut en dan ben je vanaf... het is toch vreselijk om nog langer met een ontstokken kies rond te moeten lopen, ale: , pffff, ik moet echt niet aan deenken, sterkte!
au au! Heb ik ook gehad! Jeempie dat doet echt zeer! Bij mij was die kies dus nog niet door, echt onstoken onder mijn tandvlees nog! Brrr..krijg weer kriebels als ik er aan denk! Binnen een week kon ik ze laten trekken, gelijk boven ook. Die boven was door en was er zo uit, maar die ontstoken kies...... Jeempie, die moesten ze dus eerst open snijden, toen trekken, af gebroken, hechting etc. Wat een drama! Heb niks gevoeld, maar was helemaal over me zeik! een week me mond niet open kunnen doen, 2 nachten bloeden... En wat denk je..de andere kant moet nu ook! Ik durf echt niet, scheit bagger. En ben echt niet bang voor de tandarts, maar VK laten trekken vind ik echt barbaars! hahahahaha Kreeg als tip van de tandarts om naar een academisch ziekenhuis te gaan. Daar ben je minder een nummertje en zijn er veel studenten bij die moeten het goed leren dus wordt het echt goed gedaan! Maar ga toch echt niet! (Boven is nu ook alweer door en kan er zo uit, maar ook nu is onder nog niet door...) Niet echt positief stukje, maar ik snap je engst dus echt heel goed! Sterkte, en ik hoop dat het meevalt! kus miek
een ander ziekenhuis.. was toevallig even bij mn ouders vanmorgen en mijn vader heeft hetzelfde... hij kon in het een niet terrecht en in het ander wel.... kweet niet of er nog wat in de buurt zit, wat mogelijk is....? echt shit is dat....
het gaat nu redelijk! lang leven de ibrofennetjes... mijn linker kanty zijn beide verstandskiezen er al uit! bovenste geen probleem onderste een hel... maar "wij" staan erom bekend dat ze erg lange wortels hebben en dan we ontzettend moeilijk te verdoven zijn! dus als het ff kan eerst die ontsteking eruit
bij de apotheek waterstofperoxide halen, dit in zon normaal spuitje doen en dit onder je tandvlees bij je kies spuiten. \dit elk uur doen en vooral na het eten. dit moest ik ook doen met mijn kiezen en hielp echt supergeweldig, na 2 dagen was de pijn en de ontsteking compleet weg. Trok helemaal door naar mn kaak en mn hele kaak was megadik en rood, deed zooooooooooooo'n pijn. Waterstofperoxide kan je zonder recept krijgen bij de apotheek en kost 2 euro ofzo. Het beste kan je daar ook zon spuitje halen met zon lange dunne kop. ik heb ze ook nooit laten trekken.
toen mijn verstandskies ontstoken was belde ik ook paniekerig de tandarts op. ik zei: 'ik durf niet te komen, dus zeg maar wat ik nu moet doen'. Ze zei niet dat het gevaarlijk was hoor? ik moest gewoon veel spoelen. maar dit was al maanden geleden. en ik ben nog niet geweest
tis wel degelijk gevaarlijk. Mijn hele nek en kaak was al knalrood omdat het al helemaal onderaan mn kaak bij mn nek ook ontstoken was. Ik zag eruit of ik finaal in elkaar geramd was!
ja het is wel degelijk gevaarlijk een ontstoken verstandskies.... zal je vertellen dat de tanden en tandvlees aangeven hoe het is met je gesteldheid... als je bv slechte tanden hebt krijg je wallen, ben je veel vermoeider enzo.. kun je nagaan wat je gesteldheid met je doet als er een infectie zit
edit: Die spuit heet een MONOJECT Daar waterstofperoxide in met een klein beetje water, spuit onder je tandvlees daar waar je kies erdoor komt/is en rustig spuiten. Even in laten werken dat het gaat schuimen en dan spoelen en eventueel nog een keer. Aantal keer per dag, vooral na het eten en het is zo weg.
Een onstoken kies is idd wel gevaarlijk want mijn schoonzusje heeft er vorig jaar ook ongelofelijk mee zitten kloten. Ze heeft zelfs nog 1,5 week een drain in haar hals gehad om het pus eruit te laten lopen.. Ze heeft er dus ook veel te lang mee doorgelopen.
en toen is de ontsteking vanzelf weggetrokken zonder antibiotica? als ik jou was zou ik het uit laten trekken, ik heb nog een verstandkies in mijn mond, zonder gaatje , dus gezond, maar dat laat ik volgende maand uit laten trekken, de tandarts wil al lang het uit trekken maar ik was ook altijd bang, verstandkiezen zijn echt slechte tanden. ik wil echt niet aan denken dat ik weer een ontstekking krijg, was vre-se-lijk. anniek sorry , maar veel van ons hebben horror verhalen met verstandkiezen, hihi. sterkte!