Ervaring winter dekbed Hema

Discussie in 'De lounge' gestart door tinkerbel, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik ben zeer dringend aan een nieuw winterdekbed nodig. Ik heb pas 2 jaar geleden een nieuw zomerdekbed gekocht, dus ik wil geen 4 seizoenen dekbed.

Nu zag ik bij de Hema de BASIS DEKBED PLUS staan, er staat bij voor onverwarmde slaapkamers. Maar zou dat nou betekenen voor de winter?
    Heeft iemand dit dekbed toevallig?

Of een andere tip? Ik wil ongeveer 50 euro uitgeven. Gewoon standaard 2 persoons. Geen Ikea, maten wijken erg af.

Gr, Tinkerbel

2. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    hmm geen idee wat ik wel weet is dat het goede kwaliteit is heb een 4 seizoens dekbed van de hema

maar als het voor onverwarmde kamer is dan zou je er toch vanuit kunnen gaan dat het een winterdekbed is.

3. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Wij hebben allebei ons eigen dekbed. Ik heb een winterdekbed van de Aldi, dons. Die is echt heel lekker warm en ik ben er heel tevreden over. Mijn man heeft ook een dekbed van Aldi, maar dan een vierseizoenen. Die is ook heel lekker warm, maar dat is wol (kan ik niet tegen) en die vind ik iets muffer zeg maar. Je kunt hem niet zo makkelijk fris krijgen door te luchten als het donzen dekbed.

Deel Deze Pagina