Hey, Ik ben nu 20 weken zwanger,en de zwangerschap gaat heel goed. Alleen heb ik steeds last van een slapende hand,dat is normaal bij de zwangerschap zei de verloskundige. Aanstaande donderdag 16 oktober om 16:00 gaan we voor de 20 weken echo naar het ziekenhuis. zaterdag 4 oktober hebben we een 3D+4D echo laten maken,en dat was echt geweldig. En 4 oktober hadden we ook te horen gekregen dat we een meisje krijgen,echt heel leuk. Dus we hebben al veel leuke roze kleding gekocht. Ik ben 1 maart 2009 uitgerekend,en ik ben zelf 2 maart jarig grappig he. Zijn er nog mensen hier die dat hebben? We horen het wel. Liefs van ons
Ik was 17 september uitgerekend en ik ben zelf jarig op de 9e, mijn schoonvader op de 15e, mijn oom op de 18e, mijn zus op de 19e, en een andere oom op de 26e. Volop kans dus om iemand een extra verjaardagscadeau te geven, maar Kyra besloot toch op 11 september te komen.
Ik was 15 april uitgerekend en ik ben zelf 17 april jarig. Dylan wilde blijkbaar niet (bijna) gelijk met z'n moeder jarig zijn, want hij is op 22 maart geboren
Hey, Ik ben 1 maart 2009 uitgerekend,en 2 maart jarig. Dus die kleine kan ook in februari geboren worden of uiterlijk 15 maart. Dus we zijn zo benieuwd. Aanstaande donderdag 16 oktober om 16:00 gaan we naar het ziekenhuis voor de 20 weken echo,zo spannend. En 4 oktober hebben we een pret echo laten doen,en daar uit bleek dat we een meisje krijgen. Liefs van ons
Ik ben in principe uitgerekend op 7 januari, en ik ben zelf op 2 januari jarig. Waarschijnlijk zal ik eerder bevallen maar als het toch januari wordt hoop ik echt niet dat het op mijn verjaardag zal zijn. Daar lijkt me voor mijn kindje namelijk geen zak aan, op dezelfde dag jarig zijn als je moeder.
ik ben 23 feb uitgerekend, zelf jarig op de negende van onze 2de zoon was ik 31 maart uitgerekend en hubbie is 30 maart jarig ( Robin is ook op 31 maart geboren )
Hey, We vinden het wel spannend hoor dat we nu donderdagmiddag om 16:00 de 20 weken echo hebben. We hebben nu al zoveel gekocht,commode,kast.ledikantje.kleding. En binnenkort aan de kinderkamer beginnen. Liefs van ons
Ik was uitgerekend op mijn verjaardag, 20 augustus, mijn broer is op 21 augustus jarig en ons kleintje is uiteindelijk geboren op 23 augustus
Mijn man is 3 november jarig en ik ben 7 november uitgerekend dus daar zit maar 4 daagjes tussen. Groetjes Anne
Ik ben uitgerekent op mijn vaders verjaardag op 14 nov. en ben zelf 24 okt. jarig, dus ben benieuwd ...
Ik ben uitgerekend op 15 maart 2009 en mijn man is jarig op 17 maart. Ik hoop dat ons kindje niet op die datum geboren wordt, lijkt me voor de baby niet zo leuk in de toekomst...
Ik ben uitgerekend 12 januari, maar als hij een week eerder komt, wordt ie geboren op mijn vaders verjaardag, en dat vind ik ; een erg moeilijke man. Maarja iedereen is anders en krijgt een andere opvoeding.
17 mei uitgerekend...dat was ik van mijn eerste zoontje ook en die is 1 mei geboren..dus ben benieuwd...wel toevallig vind ik...
ik had dit met mijn eerste zoontje ik zelf ben jarig op 7/02 en ik was uitgerekend op 9/02 hij is geboren op 5/02.
Ik ben op de verjaardag van onze grote vriend, Sinterklaas, uitgerekend. Hoop ook voor het kleintje dat het daarvoor of daarna komt, op die dag zelf lijkt me later ook niet zo leuk voor hem/haar.....