Wie heeft de tip? Ik zoek een stevig behang, geluid dempend en makkelijk te verwijderen. De prijs maakt niet uit en ik heb maar 1 rol nodig. Wie o wie helpt mij? Mocht je nieuwsgierig zijn waar ik het behang voor nodig heb............nou om mijn dochter achter het behang te plakken! Ze weigert te slapen. Ze komt met de wildste verhalen om maar niet te hoeven slapen. En ik ben kapot! Dus heb je een tip qua behang? Let me know!
Haha, hier zocht ik een gisteren ook een grote rol!! Gelukkig gaat het slapen hier altijd wel goed, alleen vroeg wakker.. Maar vooral heel dramatisch doen als ze haar zin niet krijgt.. Hoe is het uiteindelijk nog gegaan? Hebben jullie nog een beetje kunnen slapen? Succes vandaag!
Wellicht is dit iets. Door dat het kussen effect heeft oogt het zacht. Het is dik materiaal waardoor geluid gedeeltelijk gedempt wordt. Succes hahaha
dan zou ik vliesbehang nemen en het met stopverf verven.. of een kelder onder je huis graven en daar haar slaapkamertje maken
Hahaha, bedankt voor de tips! Uiteindelijk is ze 10min na het open van dit topic in slaap gevallen en is ze nu 15 min wakker.