Verstandskiezen tijdens ovulatieperiode?!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door jongemama1, 26 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Er is hier iemand die ooit als ik heeft meegemaakt of niet? Sorry dat ik dit even vraag omdat het nog niet mijn bedoeling is omtrent zwangerschap of kinderwens. Maar ik wil het iets over anders hebben. Dus mijn vraag is aan jullie of jullie misschien last van verstandskies kunnen hebben door eisprong? Want vorige maand deed mn verstandskies ongeloofelijk heel veel pijn moeilijk om te kauwen.. Ik wist eerst niet dat het eisprong kon zijn. Tot gisteren ben ik pas achter... het kon misschien wel eisprong zijn want heb mijn cyclus bekeken en zo ben ik erachter gekomen want heb afgelopen woensdag last van beide verstandskiezen (vorige keer was er maar 1 kies) die dag had ik waarschijnlijk mijn eisprong moeten hebben. Dus hoop dat ik ongelijk heb als jullie mij zeggen.. maar goed, het kan ook andere oorzaken zijn weet ik veel :(

Nou dat is het want ik wil alleen maar informatie meer niet :)
    Alsnog heel erg bedankt voor de moeite en groetjes.

2. Liesbeth1982

Liesbeth1982 Actief lid

31 mei 2011
    144
    2
    18
    Vrouw
    Assistente bij Mondziekte-kaak en aangezichtschiru
    Huissen
    Ik denk dat dat heeeeeel erg toevallig is. Ik werk al 14 bij de kaakchirurg en heb het nog nooit gehoord.

3. Ik weet niet of het bij de eisprong ook kan, maar ik heb de laatste dagen voor ik ongestekd word altijd enorm gevoelige tanden.... Als ik ongesteld word trekt het dan weer weg. Heel vreemd, maar het kan dus zeker wel iets hormonaals zijn

4. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.396
    5.303
    113
    Tijdens de zwangerschap hebben ook veel vrouwen last van hun tandvlees en tanden, dus denk idd dat hormonen invloed kunnen hebben. Als je verstandskiezen normaal al wat gevoelig zijn, lijkt het me niet heel vreemd dat ze opspelen onder invloed van bepaalde hormonen.

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.266
    16.651
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nog nooit van gehoord.
    Ik denk eerder dat je verstandskiezen in de weg zitten.
    Misschien een keer door de tandarts laten beoordelen om problemen te voorkomen.

6. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Hm idd vreemd zeg maar ik had in mn vorige cyclus een week last van verstandskies daarna trekt de pijn weer weg.. Sinds afgelopen woensdag heb ik tot nu toe weer last van beide verstandskiezen.. Het zou idd mogelijk op hormonen kunnen wijzen...

Deel Deze Pagina