Ik moet over een uurtje dus ik zal je daarna kunnen vertelle of je het wel of niet moet doen.. Vooral omdat je daarna alleen paracetamol mag slikken en je normaal brufen van 600mg mee krijgt...
Nou ze zijn eruit! De spuitjes waren VERSCHRIKKELIJK, maar ik ben ook gewoon een watje als het om spuitjes gaat dus misschien vinden jullie die wel meevallen, helaas was boven niet goed verdoofd en voelde ik het helaas, hij heeft toen nog een verdoving bij gezet maar ging gewoon meteen verder (klootzak) dus dat was even best wel pijnlijk.. nu gaat het wel omdat nu echt alles verdoofd is, over 3/4 uurtjes is het uitgewerkt dus dan kan ik jullie vertellen hoe het zit met de pijn.. hopelijk valt die mee!! Bedankt voor alle steun!
Ondertussen de verdoving helemaal uitgewerkt.. en de pijn is ECHT verschrikkelijk.. paracetamols werken voor geen meter, MAAARRR volhouden.. kan niets anders pakken vanwege mn kleine beeb in de buik.. we doen et voor iets moois denk ik maar..
Ik wacht wel tot ik bevallen ben... Sterkte met de pijn meis hopelijk zakt het gauw weer.. Kun je geen ijs tegen je wang aanleggen zodat het miss verzacht?
Ook mijn verstandskiezen moesten eruit. De linkertwee hebben ze getrokken met 15 weken, omdat ze het niet tijdens de eerste 12 weken van de zwangerschap wilden doen. De rechtertwee doen ze pas als ik bevallen ben, omdat die eruit gesneden moeten worden en die verdoving is te zwaar. Mocht verder alleen paracetamol, absoluut geen iboprufen!