Meiden ik heb sinds een klein uurtje een soort van.. hoe omschrijf ik dit.. alsof je al dagen niet naar de wc bent geweest. Als ik zit gaat t wel maar als ik ga staan kan ik amper rechtop staan. T is constant aanwezig. Voelt niet als menstruatiepijn. Vooral auw..(daar was ie weer) als de kleine beweegt doet t ook behoorlijk pijn als ik gewoon zit. WAT IS DIT?
geen idee. Misschien toch nog iets meer indalen? Als je je onzeker voelt even je vk bellen. Daar zijn ze voor.
Vraag mij ook af wat dat is want ik heb al 2 weken ook zo pijn. Niet alle dagen maar als ik het heb duurt het ook vrij lang en het doet enorm pijn.Ik lig dan echt dubbel van de pijn. Ik probeer dan naar het toilet te gaan maar dat helpt niet veel!
Nee,ik was pas geweest en de dag erna begon die pijn,dus mijn volgende afspraak is pas over 2 weken(ben 2 weken geleden geweest) Ik wil haar bellen maar als de pijn dan weggaat of minder is wacht ik weer en denk ik...als het morgen niet beter is bel ik wel... En vandaag heb ik nog geen last gehad dus stel ik het weer uit.
T is bij mij nu wel iets minder geworden, nu is t tenminste uit te houden. Ben al een aantal x naar de wc geweest, denk dat dat t tóch is wat dwars heeft gezeten dan. Kan ik me niet echt voorstellen omdat ik 2 of 3x ontlasting heb op n dag.. Vaaag
Ik heb wel es gehoord dat je, voor de bavlling begint, je darmen zich zoveel mogelijk leeg maken Wie weet meid! Liefs Emma
Nou ja, Emmaatje wie weet. Maar dan doet t neem ik aan niet de hele dag pijn onderin mn buik? Vannacht wéér veel last gehad. Als t straks niet minder word bel ik de vk wel ff.
Ik heb nu al een paar dagen geen last meer gehad,maar als het toch terugkomt bel ik ook. ben ook wel benieuwd wat het is hoor