hallo! Wij hebben net een peuterbed besteld. helemaal blij! Maaaar.. Welke hoeslakens vallen beetje goed en mooi strak? Matras is 70 x 140. ik weet nog wel dat ik ooit iets van jollein had besteld en dat lubbert helemaal uit, dus denk niet dat het dat merk word. Iemand nog goede tips? Zeeman, hema, andere winkel, merk? Maar wel beetje betaalbaar! Liefs
Ik heb de hoeslakens van Hema en Ikea, zijn beide goed, maar die van Hema vind ik het mooist blijven!
Ledikant hoeslaken vallen mooi strak! 60x120 jolein dan Andete zijn echt groot die echt voor deze maar
Ik gebruik zelf voor het peuterbed van mijn dochter meestal een 1 persoonshoeslaken. Waarom: omdat die betaalbaar in leuke kleurtjes te krijgen zijn. Heb een paar witte van ikea in peuterbedformaat.
ik ook. gewone 1 persoon hoeslaken. deze trek ik helemaal strak onder het matras en blijft zelfs bij mijn draaikont straik liggen.
Hier ook, gaat supergoed. Niet verwacht maar ideaal! En bespaart toch weer dubbele kosten. Als ik dat eerder ontdekt had, had ik nooit speciale voor peuterbed gekocht. Vermoed dat ze nog hooguit een jaar in dit bed ligt en dan is ze er echt uit gegroeid.