Het zal wel komen doordat wij momenteel midden in de gebroken nachten zitten en kampen met fors slaapgebrek, maar ik droom de gekste dingen.... Gisteren: ik stond voor het altaar om met mijn vriend te trouwen (we willen allebei niet trouwen!) en hij moest onze zoon erkennen. Toen hij dat had gedaan zei hij: "en nu al die anderen nog even doen." Komt er vanuit een nisje een complete optocht van wel 30-40 kinderen aanlopen die hij allemaal de afgelopen 5jr verwekt had En daar moest ik in de toekomst allemaal voor gaan zorgen! Vorige ook weer zo'n belachelijke droom: gaat 's avonds de bel, staat de koningin voor de deur met een brief die ze aan mij gaf, vol met spelfouten, of ik iets voor haar wilde doen. Ik zei "nee, zorg eerst maar dat ik kan lezen wat er staat, dan kijken we wel weer verder" werd ze superboos en ging ze in mijn voortuin zitten plassen en daarna belde ze bij de buren aan voor hetzelfde.... Jullie ook zulke vreemde dromen?
Ik heb 1 keer (bewust) heel raar gedroomd. Liep tegen het einde van de zwangerschap van onze zoon. Ik droomde dat ik in het ziekenhuis was om te bevallen. Alles ging van een leien dakje. Op een gegeven moment wordt de baby geboren en de dokter die hem "opving" bekeek de baby van onder tot boven en zegt "deze is mislukt" en gooit de baby zo in zo'n karretje met zo'n blauwe vuilniszak. Mijn man haalde zijn schouders op en zegt heel nuchter, "dan proberen we het nog wel een keer".
Ik heb in mijn eerste zwangerschap gedroomd dat ik was bevallen van een nestje kittens. En ik vond ze zo mooi en ging met ze wandelen in de kinderwagen maar iedereen die in de kinderwagen keek vond ze lelijk
Ik lees net je droom en lees hem daarna voor aan mijn man. Lig hier te gieren op de bank... Pies bijna in mijn broek! Hij is hilarisch
Hahaha ik droom ook altijd zo gek. 1 droom was dat ik met een vriendin op een festival was en iedereen compleet los ging op slaap kindje slaap
Ik droom ook heel erg gek tijdens zwangerschappen. Vooral vroeg in de nacht. Daarna val ik weer in slaap en ben de volgende ochtend vergeten wat de droom was, maar weet wel dat het super vreemd was. Ook praat ik dan veel in mijn slaap. Vroeg van de week opeens aan mijn man of dat hij de worteltjes even wilde ophangen voor het slaapkamerraam?!
Hahahaha heerlijk topic dit! Kan niet mee kletsen. Sinds de geboorte van de jongste onthoudt ik geen dromen meer. Maar heb smakelijk gelachen om jullie dromen.
Wat een grappige dromen! Ik moet er hardop om lachen (en dat wil wat zeggen ) Ik droom wel regelmatig, maar weet het 's morgens niet meer, of alleen de eerste 5 min, daarna ben ik het vergeten. Terwijl ik wel veel droom. Wat ik wel doe is rechtop in bed zitten met mijn armen in de lucht al pratend, of ik zing midden in de nacht een liedje , of mijn man vraagt mij wat of zegt bijv dat ik morgen brood moet halen (om maar wat te noemen) ik geef ook antwoord terug terwijl ik slaap, alleen weet ik daar dus 's morgens niks meer van. Dus als hij uit zijn werk komt heb ik geen brood gehaald, want dat weet ik niet meer. Dit kwam zo vaak voor, dat hij tegenwoordig maar opschrijft wat hij me 's nachts wil vertellen, anders kan hij net zo goed tegen een muur praten....Die geeft dan wel geen antwoord en ik wel, maar die doet er net zo weinig mee als ik. Overigens voer ik ook rustig een telefoongesprek in mijn slaap (wat dus ook niet handig is) Toen mijn zusje geboren is, we schelen 19 jaar, belde mijn vader mij 's nachts op. Ik heb van alles gevraagd, haar naam, hoe laat ze geboren was etc. Maar 's morgens wist ik daar niks meer van. Ik ben gewoon naar mijn werk gegaan, totdat mijn vader mij op mijn werk belde met de vraag waar ik nu bleef.... Hoezo? moest ik komen dan, was mijn antwoord. Kon hij me alles opnieuw vertellen. Het vervelende voor de mensen om mij heen is ook dat ik gewoon wakker lijk, terwijl ik dat dus niet ben.
Hier ook echt vreemde dromen tijdens zwangerschap. Ik ben van mijzelf al een flinke dromer maar in de zwangerschap is t raarder, heftiger en levendiger. Droom regelmatig dat ik beval van een kat en deze dus ook borstvoeding geef.. Van de week gedroom dat mijn man vreemd ging met zinn ex vriendin. Ik had hem op heterdaad betrapt. Toen ik wakker werd was ik zooooo pissed dat t het maar beter was dat die een uur langer op bed bleef liggen. Want ik had hem denk ik aangevallen.
Ik droom heel raar de laatste tijd. Vannacht nog; ik was op mijn werk, we zaten koffie te drinken met de collega's en de directeur was ondertussen de onderste laag van zijn haar aan het krullen met een krultang. En echt, in het echt is hij nog net niet kaal.
Ik droom mega raar tijdens de zwangerschap. De topper was dat mijn beste vriendin beviel van een kalfje. Het was heel realistisch en dat maakte het nog vreemder achteraf haha!
@Lumiere , had jij geen topic over geen tweede kind en dat je man dat sowieso niet wou? Ik zoek altijd betekenis in dromen en zou uit jouw droom halen dat je dacht dat hij niet meer kinderen wou, maar dat dat niet zonder reden is. Ik zou er niet vanuit gaan dat hij nu meerdere kinderen heeft rondlopen maar misschien toch wel onverwachte redenen waarom je man niet nog meer kinderen wil? Ik bedoel dit stuk absoluut niet bemoeiend of vervelend hoor.
Hier ook zwanger, nog 1 dag tot ik uitgerekend ben.... Vd week droomde ik dat onze baby werd geboren, een lelijk gedrocht!! Het was een jongen, enorm groot, zwart haar en hij had al tanden en kiezen. En die voortanden deden 't 'm, hij leek wel een konijn!! Oja, en hij had een roze koltrui aan Gelukkig werd onze dochter op dat moment net wakker(die was ziek), dus saved by the bell En vanmorgen droomde ik dat ik iets had met een andere man En nee, het was geen lekker ding
Grappige dromen dames ! Zit hier ook te lachen. Ik droom ook altijd van alles en vannacht was weer bizar... Ik droomde dat ik met mijn vriend bij de gynaecoloog zat voor inseminatie (zit te vaak op ZP denk ik ) Maar het vreemde was dat er allemaal buisjes met sperma waren en ik aan de gyn vroeg: "heb ik deze zo nodig?" Dat bleek niet het goede buisje en de gyn pakte toen verstrooid een andere. Dacht toen nog: "jeetje, straks is dit ook het verkeerde buisje!" Vervolgens werden we bij een ander stelletje aan tafel gezet en hadden we allemaal een buisje sperma om te drinken . Ik dacht: "huh? Zo kan niemand toch zwanger worden? En gadver, straks drink ik het verkeerde sperma!" Ja en de mannen moesten ook drinken... Daarna kreeg de droom een rare wending en probeerde de gynaecoloog mij te versieren! En even later zaten zijn vrouw en kinderen op een scooter en overleed zijn vrouw . Tja, bizar dus .
haha geweldige dromen. Paar maanden geleden was de oudste gevallen op het schoolplein en had een flinke schaafplek op zn knie. 's nachts droomde ik dat hij viel en er was overal bloed. Ik mijn man gebeld en gezegd dat ons kind stuk was en we een nieuwe moesten bestellen op bol.com. Want tja, daar kun je alles kopen Dan wordt je raar wakker 's morgens
Ik heb vannacht ook een gekke gehad. Ik moest tanken en bij het benzine station stond zo'n 45 km autotje te koop voor 175 euro. Ik dacht, waarom niet en wilde een proefritje maken. De jongen van de benzinepomp wilde wel even mee want 'ik vertrouw jou voor geen cent' zei hij. We reden over een verlaten landweggetje en zagen ineens een lijkkist liggen die blijkbaar ergens af was gevallen want helemaal kapot. We stapten uit en gingen op zoek naar het lijk.. dat vonden we al snel, het was een vrouw zonder gezicht helemaal ingepakt in huishoudfolie. De jongen wilde zeker weten of ze dood was en stak haar bruut een paar keer met een mes in haar borst. Toen vonden we een dagboek met een etui erbij en in de etui zat zo'n witte stift die geheimtaal oplicht. Van die toverstiften. Dus ik strepen met die stift bleek er in het dagboek een 2e dagboek verborgen over dat die vrouw dus mishandeld werd etc.. verder weet ik hem niet maar wel bizar haha
Wahahaha "daarna kreeg de droom een vreemde wending"... Want daarvoor was het een hele normale droom...