Hallo allemaal, Ik heb zitten speuren naar een kinderwagen en ik kom steeds terug op de kinderwagens van Joolz. Ik vind ze zo hip uitzien! Wat zijn jullie ervaringen met deze kinderwagens?
Uitstekend! Rijdt makkelijk, met 1 hand te doen. Gaat prima over matig ongelijke ondergrond zoals bos. Echt strand ofzo niet natuurlijk. Hij is wat hoger dan bijv de bugaboo, makkelijk voor mijn lange man, en ook perfect voor mij (ik ben gewoon 1.70). Enige nadeel is de beperkte bergruimte voor boodschappen. Onderin past vrijwel niks, ja de regenkap en een mini paraplu ofzo. Maar icm bijpassende luiertas is het boodschappennet niet of nauwelijks te gebruiken, hadden we er wel bij, maar kon maar beetje in. Verder is ie perfect!
Super bedankt voor je ervaring! Ik ben zelf 1.80m en mijn vriend is 1.90m dus dat is perfect. En als dat van de boodschappen het enige minpuntje is, dan kan ik daar wel mee leven
Wij hebben de Joolz Day en ook erg tevreden over. Ook gekozen vanwege de hoogte. Man is 2 meter en hij kan er goed achter lopen, niet helemaal ideaal maar ja volgens mij geen enkele wagen dat als je zo lang bent. ik vind 'm ook lekker rijden, heb er destijds ook veel mee door de sneeuw geploegd. Vind ook de stang om de reiswieg aan op te tillen veel makkelijker dan van die losse hengsels. Enige nadeel is de prijs.....
Hier ook een Joolz. Erg tevreden over. Minpuntje van mijn versis is dat er nu veel krassen op zitten. Schijnt bij die van 2012 en nieuwer niet tot minder te zijn.
het is echt een super fijne kinderwagen en makkelijk in gebruik! alleen het boodschappenmandje/netje is idd een nadeel...
Hier ook een Joolz Day en bevalt uitstekend. Het boodschappenmandje vind ik inderdaad niet groot maar heb daar nooit last van gehad in het gebruik (doe wel weekboodschappen met de auto). Wij kopen nu het meerijdplankje erbij en blijven deze wagen ook gebruiken als de tweede er is (of met kinderwagenbak en meerijdplankje of buggyinzet en baby in draagdoek).
Wij hebben ook een Joolz en ik ben er zeer tevreden over. Ik loop regelmatig met de hond en moet dan de wagen met 1 hand sturen. Werkt uitstekend. Past goed in mijn Mini en makkelijk wendbaar.
Hier nu 2 maanden in gebruik en super blij mee! Vandaag liep de oma van mijn vriend erachter (93 jaar) en die vond hem zo heerlijk licht. Ze ging er zelfs even mee dansen, haha! Opbergruimte is idd niet zo groot, maar doe meestal veel boodschappen samen met mijn vriend en is dan goed te doen. Ook vind ik hem gewoon erg mooi. Ik heb de donkerblauwe met bruin leer.
Ik heb de Joolz met zwart onderstel uit 2013 en toevallig vandaag eens goed schoongemaakt maar inderdaad amper krasjes op te zien. Ik ben er wel heel zuinig mee, maar toch gaat hij ook vaak in en uit de auto en loop ik er kilometers mee! Verder super tevreden, ik gebruik een luiertas van Bebe Jou en zorg dat ik altijd een shopper bij heb voor als ik meerdere boodschappen ga doen. Het parasolletje vind ik wel echt een onding, bij het verstellen trek ik hem steeds van het frame. Gelukkig de komende maanden niet meer nodig De Joolz Geo heeft denk ik wel een grotere ruimte onderin!
Heerlijk lichte wagen! Enige minpunt, als je de buggy met gezicht van jr af doet, kiept ie mij iets te snel om.
Überhaupt nooit gekeken naar een andere wagen, deze is het voor mij helemaal! Vind hem echt geweldig!
Bevalt super, ik heb de elephant grey met zilveren onderstel, hier komen wel vrij snel krasjes op maar daar kan ik me niet zo druk om maken. Het is ook niet zo dat tie na 2 jaar gebruik helemaal lelijk is ofzo. Verder rijd hij super en is mooi hoog, makkelijk in en uit te klappen, wij zijn er helemaal gelukkig mee!
Ben blij om alle positieve ervaringen te horen! Ik vind hem namelijk erg mooi van uiterlijk en dan is het natuurlijk helemaal perfect als hij ook praktisch nog eens top in orde is. Dankjewel allemaal!
Een geweldige wagen waar wij al langere tijd en met intensief gebruik veel plezier van hebben. Helaas heb ik al wel een nieuw frame en een reparatie aan het frame gehad (en dat bij een nieuw model). Moet wel zeggen dat de service van Joolz en babydump erg goed en snel was. Kreeg zo een nieuw onderstel en leenonderstel mee naar huis. Voordelen - mooi design - stof en materiaal blijft ook bij intensief gebruik erg netjes en mooi (bij lichtere kleuren zie je natuurlijk wel sneller vlekken). - hoog en goed verstelbaar. Daardoor ook prettig voor langere mensen en veel oogcontact met je kindje. - te gebruiken als kinderstoel in bijvoorbeeld winkels of op het terras. - klein in te klappen (in vergelijking met andere merken). Het enige nadeel is het kleine en onhandige boodschappenmandje. Wij hebben daarom het XL boodschappennet van Joolz erbij gekocht. Daar kunnen makkelijk veel spullen in (bij het mandje moet je steeds bukken, er zit een klep voor en er kan weinig in. Koop ook geen parasol erbij. Die is erg onhandig en lastig in gebruik en zwaait heen en weer. Als je erg last hebt van de zon is een dooky beter.