Hoi, sinds een half jaar hebben mijn man en ik een kinderwens. Mijn laatste cyclussen waren heel regelmatig. 23 of 24 dagen en een positieve ov test op dag 10 of 11. Echter ik had in juli een cyclus van 14 dagen waarbij ik ook geen positieve ov test (cb) kon ontdekken vanaf 8dpo. Aangezien mijn 3e cyclus ook kort was (16 dagen en ik weet het aan ontpillen) ging ik vol goede moed verder. Maar deze cyclus wederom geen positieve ov test, maar waarschijnlijk weer ongesteld. Ik zeg waarschijnlijk omdat ik afgelopen maandag een HSG heb gehad met iets bloedverlies. Dinsdags niets en gisteren een beetje en vandaag steeds meer. Geen koorts oid dus denk niet aan complicatie en ziekenhuis ook niet. Dit zou dan een cyclus van 13 dagen zijn. Ik ben wel 2 maanden geleden gestart met ibiquinol. Ben daar deze week maar mee gestopt omdat dat voor mij een mogelijke oorzaak is. Iemand hier ervaring mee?
Gezien je eerdere cyclussen ook erg kort zijn zou ik eens laten prikken op fsh en amh om vervroegde overgang uit te sluiten.
Met cycli van ca 2 weken is het niet -nauwelijks mogelijk om zwanger te raken. Ik zou ook verder onderzoek laten doen. Misschien kun je een cyclusanalyse in het ziekenhuis doen
Gynaecoloog heeft nog gebeld. Mijn bloeduitslagen van 1,5 week geleden wezen niet op een overgang. Dus dat stelde me gerust. Is nog even afwachten of het van de hsg komt of ms doorzet. Heb zeurende buik maar dat had ik alle andere cyclussen ook en hebben ze geen verklaring voor. Ik mag maandag bloedprikken op progesteron om te kijken of er wel een eisprong is geweest. Ik weet maar al te goed dat je met zo'n korte cyclus niet zwanger kunt worden....daarom baart het me ook zorgen.