Hallo dames, HELP! ik heb dus afgelopen vrijdag de 8e bloed en stolsels verloren. Helder bloed kwam daarna. Gedurende het weekend heb ik steeds net als bij mijn normale mentruatie bloed verloren. Nou dacht ik dat ik dan een miskraam zou hebben gehad. Op de donderdag de 7e had ik een test gedaan waarbij ik een heel licht streepje kon zien, dus ja dan ben je zwanger. Nu na dit weekend van veel bloedverlies heb ik even weer een test gedaan. het streepje is nu overduidelijk aanwezig, zeer duidelijk terwijl de totaal 4 testen voor de bloedingen een zeer lichte streep aangaven. Hoe kom ik er nu achter of ik wel of niet nog zwanger ben?? Kan ik nog poitief testen ( dus met een duidelijkere streep?) liefs
Hoi, Hoever ben je?Op zich zou je HCG niet meer moeten stijgen,maar als ik je verhaal lees vind ik het niet erg hoopvol klinken.....sorry....heel misschien is het wat ik heb gehad,dat het er 2 waren en er nog 1 leeft.Een echo is het enige wat echt uitsluitsel kan geven.Maar ik wil je geen valse hoop geven....ik vind het niet goed klinken,maar misschien valt het allemaal mee.Je kunt nog heel lang na een miskraam positief testen. Groetjes, Suzanne
Hoi, Misschien kun je het beste contact opnemen met je verloskundige. Zij kunnen een echo maken tegen de tijd dat je 7 weken zwanger zou moeten zijn. Groetjes
als je een dreigende miskraam of gewone miskraam hebt kan je test nog wel positief zijn. Even contact openemn met je verloskundige sucees ermee
In principe zou het na een miskraam niet moeten stijgen maar juist moeten dalen. Bij de een gaat dat sneller als bij de ander dus na ene miskraam een positieve test zou kunnen maar ik vind het dan wel vreemd dat je eerst licht positief testte en na de bloedingen overduidelijk positief. Er zijn vroeuwen die in het begin van hun zwangerschap wat bloed verliezen...dus ook dat zou kunnen. Bel anders je huisarts misschien kan hij ervoor zorgen dat je een bloedtest kan laten doen!
Ik heb eind januari ook een lichte positieve test gehad en vlak daarna een bloeding en week later een knallende test ...Er zat bij mij iets in de baarmoeder ,dus dachten ze bij mij aan een innestelingsbloeding , moest 2 weken wachten en toen bleek dat mijn bloeding toch een miskraam was en de vruchtzak leeg verder groeide , je lichaam denkt dan gewoon dat je nog zwanger bent en je houdt ook alle symptoontjes ...... Dit hoeft natuurlijk niet bij jou het geval te zijn , maar ik zou de vk bellen en het voorleggen .... hoop op een wondertje voor jullie !!
Hallo allemaal, Ik heb inmiddels contact gehad met de huisarts en moet nu een afspraak maken voor een echo. Om te zien of het misschien nog een zwangerschap is of dat het een bbz is of gewoon al een miskraam was. We wachten maar even af. liefs
Met het oog op een bbz moet je wel goed opletten he .. Als je veel pijn hebt en bloedverlies of nog belangrijker als je het gevoel hebt dat het niet klopt , aan de bel trekken en niet afwachten want een bbz kan heel gevaarlijk zijn ...... Ik lag zelf ook van de een op de andere dag op de operatietafel ........... dikke knuffel, blijf trouwens nog voor je duimen !!!!
hey hallo, vanwege de buikpijn heb ik uiteindelijk ook gebeld. ik wou eerst nog even afwachten. de buikpijn is nog niet zo erg dat ik er krom van lig maar toch is het niet normaal. morgenochtend bel ik het ziekenhuis voor een echo. ik hoop dat ik er snel terecht kan. maar goed ik had al veel eerder moeten bellen, ik ben altijd van het afwachten want de meeste dingen gaan wel weer over
Heel herkenbaar , ik was ook afwachtend , het is dat mijn huisarts mij doorstuurde , omdat hij twijfelde over de termijn , omdat mijn laatste menstruatie 5 dagen eerder was als normaal , en dat kon volgens hemeen innesteling zijn gewesest en dan zou ik 3 weken verder zijn ............... Ik dacht over mijn het volgende: bij mijn vorige twee zwangerschappen heb ik nergens geen last van gehad nen dan heb ik nu pech en heb ik nu wat meer last , maar wel met de gedacht als ik zo 9 maanden moet rondlopen , zal zwaar worden en het voelde ook niet goed .......... Had ik die echo niet gehad dan was ik doorgelopen en ik wil niet weten wat er dan was gebeurd ............... Ik wil je niet bang maken hoor , maar ik ben er toen zo van geschrokken dat het zo gevaarlijk kan zijn ......... dikke knuuffffeeeellllll
Ik hou dit draadje ook goed in de gaten...ga heel erg duimen voor een klein wondertje en hoop dat alles gewoon nog goed zit.Weet je al meer?
Hallo, Ik moet maandag naar het ziekenhuis voor een echo dus daarna weet ik meer. bedankt voor jullie berichtjes. liefs
Hallo, Vanmiddag een inwendige echo gehad. Eerst kon ze het niet goed zien maar op een gegeven moment zag ze wel iets ? Het kan weefsel zijn of een vruchtzakje. Er was in ieder geval geen kloppend hartje te zien. Volgens de echoscopiste kunnen ze dit normaal gesproken wel al zien ( 5 weken) Nu krijg ik volgende week woensdag nog een echo om daarna te bepalen wat er gaat gebeuren. De echoscopiste denkt dat het of deze week vanzelf los zal laten en anders zal er een curretage volgen. We wachten het deze week maar weer af. liefs