attractiepark

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Bloempje22, 15 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Hallo, is het verstandig om 2 dagen voor de verwachte menstruatie naar een attractiepark te gaan? Omdat je dan nog niet weet of je zwanger bent? Of kan je beter een keer gaan voor de eisprong? Groetjes claudia

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Hallo Claudia,

Het gevaar van attracties zijn voornamelijk de schokken die de attracties veroorzaken en daarnaast de stressfactor die het met zich meebrengt. Indien je net zwanger bent zit het eitje 2 dagen voor de verwachte menstruatie al goed ingenesteld en ligt je baarmoeder nog geheel achter het schaambeen. Dus voor de schokken hoef je dan niet bang te zijn. Indien je veel stress ervaart in een attractie zou ik het je afraden. Stress is niet goed voor een zwangerschap. Dus ben jij een koele kikker in de achtbaan, dan kan het geen kwaad. Is dit niet zo, dan zou ik het zekere voor het onzekere nemen en liever voor de eisprong gaan!

Groetjes Monique

3. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Hallo monique, bedankt voor je berichtje! We willen waarschijnlijk volgende week zaterdag gaan in plaats van die week erop. Ik heb a.s maandag of dinsdag me eisprong. Ik zit dan een dag of 5 erna als we die dag zouden gaan. Kan het dan ook wel kwaad of niet? We houden altijd wel van achbanen enzo. Als het beter is van niet dan kunnen we misschien morgen gaan. Zovast bedankt. Groetjes claudia

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemorgen Claudia,

Het kan dan nog echt geen kwaad hoor om dan te gaan! Lekker in de achtbaan en lekker genieten!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina