iemand uit de zaanstreek met een peuter die af en toe wat leuks wil doen met kids?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door debby82, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi hoi,

Ik woon in de zaanstreek en heb een dochter van net 2 en een zoontje van 5 maanden.
    Ik heb best wel vriendinnen maar geen vriendinnen bij mij in de buurt met kleine kinderen.
    Ik zou het leuk vinden af en toe wat leuks te doen met de kids als mijn man werkt. Naar de kinderboerderij of naar het park ofzo en dan kunnen de kids samen spelen. Ik ben altijd op dinsdag en donderdag vrij en ik wil dan vaak wel wat leuks doen met de kids maar alleen is ook maar alleen.
    Laat maar weten of er intresse is.

x

debby

2. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Heb je wel eens gehoord van de mama's club Alkmaar?
    google maar eens even, het is super leuk én je bouwt erg snel contacten op!

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    thnx voor de tip, ga direct googlen!

4. mamavanmeisje

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Als je verder iets wilt weten stel je vragen gerust! Ik zit in de organisatie en ken de oprichtster uit Alkmaar.

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mamavanmeisje ik heb me aangemeld. Ik zag dat 20 juli koekjes bakken is. Misschien dat ik dan langskom of anders 27 juli gewoon een koffie ochtendje want mijn dochter is misschien wat te klein voor koekjes bakken.
    Is het altijd op woensdag? Want vanaf september moet ik waarschijnlijk op woensdag werken...

6. mamavanmeisje

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Hoi Debby,

Vorige week hebben we een vergadering gehad en ontzettend veel leuke dingen gepland. Je kan gerust komen koekjes bakken. Er zijn heel veel kinderen van dezelfde, jonge leeftijd. Het gaat er om dat ze lekker bezig zijn (met hulp). Daarna kunnen ze samen selen en de moeders lekker bijkletsen/kennis maken. Er word onderling ook veel afgesproken zoals samen naar de speeltuin, knutselochtenden en noem maar op. Helaas ben ik de 29e op vakantie. Het wordt georganiseerd door iemand die fantastisch mooie taarten en cupcakes kan bakken. Ik vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn maar misschien een keer daarna?

De dagen en tijden wisselen wij bewust af zodat iedereen de kans krijgt om er een keer bij te zijn. De uitnodigingen krijg je via email. Je kunt dan meteen zien wie er komen. Alles is vrijblijvend hoor, kom gewoon eens kijken of het wat voor je is.

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi ok dan kom ik de 20e en de 27e wel, lijkt me heel leuk!
    Ik kan dan ook gewoon mijn baby meenemen toch?

8. mamavanmeisje

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik heb gezien dat je je hebt aangemeld, leuk! :)
    Natuurlijk mag je je baby meenemen, juist gezellig.
    Jammer dat ik dan op vakantie ben, nu moeten we even wachten met kennis maken... :p

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mamavanmeisje ja komt vast goed. Ik zag ook dat er een borrel was de 29e en bowlen in augustus. Ik moet even kijken of ik dan oppas kan regelen maar lijkt me ook heel leuk!

10. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik heb een peuter en woon in de Zaandam maar ik werk op de dagen dat jij vrij bent helaas.

Ik ga ook wel even kijken bij de mama's club in Alkmaar.

11. sunshine07

sunshine07 Actief lid

31 jan 2009
    242
    0
    0
    Lijkt met gezellig. Volgens mij hebben we elkaar al 'gesproken' in een topic Noord Holland. Ik ben op vakantie geweest en daarna eigenlijk het topic niet meer gezien.
    Ik woon in Zaandam en heb een dochtertje van 2 jr (14/6) en een zoontje die in oktober 4 jaar wordt.
    Meestal ben ik op ma, wo en do vrij.
    Misschien dat ik na de zomer met mijn dochtertje naar muziek op schoot ga. Ze is dol op muziek.
    Zullen we even pb-en?

12. sunshine07

sunshine07 Actief lid

31 jan 2009
    242
    0
    0
    Helaas heb ik geen vervoer :(, de club in Alkmaar leek me ook wel erg leuk. Leuk initiatief!

13. mamavanmeisje

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Hoi Debby,

Grappig hoe dit loopt zeg! Je komt ook op de verjaardag van mijn dochter las ik, leuk! Nu heb je meteen mijn foto gezien :)
    Ik zag dat we veel dingen op de woensdag gepland hebben. Dit is toevallig zo gegaan. We houden er nu rekening mee dat we weer verschillende dagen kiezen. Maar dat heeft Sam je ook al gemaild zei ze.

14. andreams

andreams Bekend lid

19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    Hoi Debby,
    Ik zou dat hartstikke leuk vinden hoor! Ik woon in Zaandijk en heb een zoontje van bijna 6 maanden. Mijn vrienden wonen allemaal in het noorden van het land, omdat ik hier twee jaar geleden naar toe ben verhuisd met mijn vriend. Dus ik zou het heel erg leuk vinden om een beetje contact op te bouwen met iemand hier uit de buurt die ook kinderen heeft. Ik studeer nog en ben in principe op dinsdag en donderdag gewoon thuis. Als je het leuk vindt, mag je me ook een pb-tje sturen!

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o dat was jij! leuk zeg! ja, lijkt me leuk om dan iedereen te leren kennen en de verjaardag van je dochter is een heel leuk idee!

ik zal de meiden uit de zaanstreek even een pbtje sturen...

Deel Deze Pagina