Verstoppertje

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door LadyIngrid, 2 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    hoi

Mijn zoontje is drie maanden en schijnt een nieuw spel te hebben: verstoppertje. Hier ben ik helemaal niet gerust op, hij kruipt snachts helemaal onder de dekens (ik gebruik een laken en een deken die ik dubbel over hem doe omdat het nogal groot is en ook wat warmer)
    Soms komt ie wel snachts maar net als vannacht dus niet en ontdekken we smorgens dat ie ondergedoken is (hij ligt ook nog s in een bakerdoek). Ik vind dit toch wel spannend, kan dit t risico op wiegendood verhogen? Krijgt ie wel voldoende zuurstof zo?

Groetjes een hele bezorgde mama

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Kan ze zich zelf al omdraaien? Of schuift ze naar beneden?

Eigenlijk zou een slaapzak een oplossing zijn, dan zou je de deken weg kunnen laten. Maar dat is lastig met de bakerdoek natuurlijk. Ik snap je bezorgdheid.. ligt ze wel laag in bed dan?

Groetjes Adrienne

3. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hoi,

Hij ligt in een laag opgemaakt bedje. Hij schuift zichzelf naar beneden want hij kan nog niet omdraaien

4. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Als het bedje laag genoeg is opgemaakt zou hij er niet onder moeten kunnen schuiven...

Groetjes Adrienne

Deel Deze Pagina