Van Nutrilon Standaard naar Hypo-allergeen?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door mielenl, 27 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Ik geef sinds een paar weken een combinatie van fv en bv. We zijn toen begonnen met Nutrilon standaard (ondanks allergieën in de familie), aangezien hij voornamelijk bv kreeg.
    Nu gaan we de bv toch helemaal afbouwen, en dachten we over te stappen op Nutrilon Hypo-allergeen, maar in de winkel werd me verteld dat dat geen zin meer heeft als hij eenmaal standaard heeft gekregen. Een heel moeilijk verhaal over eiwitten enzo, kwam er op neer dat HA voor Mika geen zin meer heeft.

Weten jullie of dit waar is?

2. randi

randi Niet meer actief

nee hoor, je kan best van normaal naar ha overstappen zonder verlies van het effect van ha. bij mij in ieder geval toch , zat ook eerst op standart en nu op ha en is goed gegaan. vraag me af vanwaar ze dat heeft :( bedoel je kan toch niet van in't begin weten of je kindje allergisch gaat zijn of niet, je kan wel een vermoeden hebben dat het kan maar zeker weet je het niet en de meeste kindjes vertonen ook geen allergische reactie van in het begin. dat is iets dat opgebouwd wordt in de meeste gevallen

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.873
    113
    Nou volgens mij hadden ze wel gelijk in de winkel hoor. Je moet direct met ha beginnen en anders heeft het idd geen zin meer, hoe en waarom dat durf ik je niet te zeggen.

Deel Deze Pagina