Mijn zoontje krijgt nu een aantal weken nutrilon AR tegen het spugen. Dit helpt erg goed want spugen doet hij niet meer. Nu had ik tijdens de kerst deze voeding van friso. Comfort geloof ik? Hier begon hij weer van te spugen dus toen ben ik weer overgestapt naar Nutrilon AR. Maar nu sinds vadaag lijkt het wel of hij verstopt zit. Zijn poep is kleiachtig en het komt er niet goed uit. Kan dit door het eten komen ook al krijgt hij het langere tijd? Zo ja zou ik dan weer moeten overstappen naar andere voeding? Omneo geloof ik. Graag reacties. ALvast bedankt.
Beste Arianne, Omneo is voor krampjes en licht spugen, maar hier zit geen johannesbroodpitmeel in, dat zit wel in Nutrilon A.R. Onze dochtertje kon ook niet meer poepen door de A.R., wij zijn toen overgestapt naar Nutrilon standaard met zelf toegevoegd johannesbroodpitmeel. En toen had ze weer gewoon elke dag een luier!! De A.R. schijnt een zwaardere eiwitsamenstelling te hebben waardoor het stopt, vertelde het CB mij. Wij hebben overigens wel 5 schepjes nodig bij 210 ml. Succes!
hoi mamakarlien, bedankt voor je reactie. ik vind het alleen zo raar dat hij het nu pas heeft daarvoor heeft hij nergens last van gehad. kan dat dan zomaar?
Ik weet niet hoe lang je nu weer nutrilon AR geeft, maar misschien omdat je bent overgestapt, moeten de darmpjes toch weer even wennen. Ik mengde zelf de nutrilon standaard met nutrilon AR (3-2 en later 2-3), heb weinig last gehad van verstopping, echt een enkele keer. Nu volledig afgebouwd en het gaat heel goed.
nou ik heb de dokter even gebeld en ik moet het even aankijken omdat ik tussendoor Friso gehad hebt kan het daarvan zijn en anders moet ik even een afspraak maken. Ben ook bij de apotheek geweest. Daar hadden ze niks en 4 maanden was ook wel erg jong om iets te geven. Ik heb ook roosvice ( vast fout geschreven hihi) laxo gehaald.