3e dag koorts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door brownielover, 2 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.155
    3.036
    113
    Nederland
    Mijn meisje is al sinds oktober verkouden.
    Ze zit op het kdv dus je ontkomt er ook niet aan.

Nu werd ze donderdag wakker met 39,1 graden koorts. Ze graait al n tijdje naar haar oortje(s) dus woensdag HA gebeld. Omdat ze goed drinkt en de koorts gezakt was, geen reden om langs te gaan. Echter had ze gisteravond weer 38,5 graden koorts en ze was helemaal overstuur. Was geen beginnen aan met haar :(
    Vannacht is ze 2x wakker geworden door, ik vermoed, keelpijn. Als ze hoest huilt ze direct en ze is ook wat schor heb ik het idee. Ze heeft gister avond en vannacht een zetpil gehad.

Vanmorgen werd ze wakker met 39,5 graden koorts. Ze is hangerig, wil alleen bij mama zijn en niet mijn vrolijke meisje.

Moet ik nu de HAP bellen of moet ik tot vanavond of zelfs morgen afwachten?

Momenteel is ze rustig en lijkt niet veel pijn te hebben aan oren of keel.

Wat moet ik doen? Ook zetpil blijven geven of daarmee wachten tot ze weer ontroostbaar is.. Heb echt geen idee.

2. xxjoxx

xxjoxx Actief lid

5 nov 2011
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Me meisje had hetzelfde...en geen koorts! Gister bij de ha geweest en nu had ze een erge oorontsteking en benauwd.....ze zit nu aan een ab-kuur en aan pufjes!
    Ik zou gewoon even bellen en overleggen!

Beterschap!

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.155
    3.036
    113
    Nederland
    Dankje voor je reactie. Mijn vriend gaat zo bellen als t goed is (hy is niet thuis & ik kan niet bellen..)
    Jij ook beterschap met je meisje!

4. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier raden ze aan boven 39 zetpil te doen.. Sterkte met je meisje!

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Als het oor of keelontsteking is, zou ik even zetpillen blijven geven, want dat doet echt gruwelijk veel pijn :(
    En even langs de HAP, om dat te laten beoordelen: dan weet je maar wat het is.

6. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Je hebt ook hoestsiroop van Daro voor baby's. Dat kan de pijn in de keel evt wat verzachten.

7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.155
    3.036
    113
    Nederland
    Mn vriend heeft nog steeds niet gebeld, grrrr. Hij rijd zo langs zeft ie, dus ben benieuwd.. Wil het idd zeker weten! Ze slaapt nu gelukkig. Die siroop ga ik straks gelijk halen! Gewoon bij etos of kruidvat denk ik?

8. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Ja denk dat de meeste drogisten het wel hebben.

Deel Deze Pagina