wat voor ritme?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door missX, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ik vind het best lastig om een goed ritm voor ons meisjee te krijgen in de dag...zo hebben we ons aangeleerd gekregen dat we eerst haar luiertje verschonen...dan haar voeden en vervolgens dan evt. nog wat spelen kroelen...maar wat doe je nu als ze al eerder begint te huilen omdat bijv haar luier vol zit...als je die dan verschoont leg je haar dan nog voor een half uurtjer weer terug of hou je haar dan gewoon wakker /bezig? raken ze hiedoor niet uit een ritme vraag ik me dan af want dan ga ik niet een half uur later natuurlijk weer haar luier verschonen?

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik doe mijn meisje altijd verschonen na de fles en als ze tussen door een vieze luier heeft verschoon ik haar natuurlijk ook vaak zet ik haar als ze bv een half uur voor de fles komt omdat ze een vieze luier heeft dan verschoon ik haar en dan zet i khaar vaak in haar wipstoeltje(die ook trilt) of in haar aquarium schommel.....

maar ze is nou wat ouder en ik haal haar smorgens uit bved en dan gaat ze van 12 tot 2 ook weer naar bed en verder doe ze tussen door vaak hazeslaapjes ik ga na en voor haar middag dutje vaak met haar wandelen of spelen...

3. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    maar hoe weet je dan eignelijk precies of ze voor een vieze luier huilt en dat ze gewoon al honger heeft? Ruik je dat dan of ga je dan echt kijken in haar luier?

4. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0

ik ruik maar als ze honger heeft dan heet ze een heel ander huiltje bij mij
    bij een vieze luier is het gewoon een klagelijk huiltje en bij honger dan brult ze echt en ze heeft een bepaald klankje erin zitten

Deel Deze Pagina