Hoi zwangere dames, Ik lees vaak op het internet dat vrouwen die eenmaal zwanger zijn gewoon ook weten dat het zo is. Wie had dit ook? Ik heb al wel wat losstaande symptomen gehad in de vorige rondes (niet raak) Maar nooit het gevoel van dít is hét! (en dat klopt dus) Ben nieuwsgierig
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik geloof het niet echt dat het altijd zo is. Er zijn genoeg meiden die kwaaltjes voelen terwijl er niets is (je kan het jezelf ook aanpraten). En er zijn er ook genoeg die achteraf gezien toch wel kwaaltjes hadden maar zich er niet bewust van waren dat ze misschien wel zwanger zouden zijn. Ik denk gewoon dat het per persoon verschilt. Voel jij al iets, denk je?
Ik heb nu ook zo'n periode; veel slijmverlies, misselijk 's ochtends en 's avonds, voel me anders.... maar... ik hou een slag om de arm totdat ik volgende week mag testen, dan pas heb je zekerheid en kan ik je er meer over vertellen!
Ik stond tijdens mn lunchpauze ineens in de Kruidvat . Ben niet zo'n tester maar nu moest ik ze hebben! Wist ook niet hoe snel ik na het eten bij mn moeder naar huis moest . Thuis met jas aan nog in een bekertje geplast en een test gedaan, hartstikke positief! Ik geloofde er nooit zo in, maar nu weet ik dat het kan!
Ik voel iedere cyclus weer andere dingen, heb spiraaltje gehad en was na verwijderen hormonaal van slag volgens mij. Symptomen zonder resultaat: 1e X Pijnlijke borsten, misselijk 2ehelemaal geen last voor menstruatie 3e chagarijnig (HEEL ERG +boos en verdrietig...Arme man hihi) + beetje last van borsten 4e en nu ben ik winderig en had gister diarree (normaal verstopt voor NOD) en last van borsten. Weet dus echt niet wat normaal voor mij is Lientjelove; heb ik ook wel een beetje, maar niet zo stellig, meer zo van 'zou dit het nu dan zijn?' Nonja; Gaaf dat je zo zeker was, gefeliciteerd!
De eerste keer dat ik zwanger was, had ik allerlei symptomen voor NOD, maar ik had niet in de gaten dat ik zwanger was. Ik had per slot van rekening geen ervaring met die sypmtomen en je wil jezelf niet voor de gek houden. De tweede zwangerschap (nu dus), herkende ik vanalles van de eerste keer, ik heb zelfs de innesteling gevoeld. Ik wist het wel, maar durfde het pas te geloven toen ik weer die enorme hongeraanvallen kreeg. Toen wist ik het zeker: die test kon niet negatief zijn en dat was ie ook niet.
Stomme dingen zijn dat he!! Als we nou gewoon eens konden kijken ofzo wat er in onze buiken gebeurt.. Maar ja, dat moet je idd aan de testen over laten, die geven nog altijd de meeste zekerheid. Je kan niet uitgaan van kwaaltjes meestal. Die kan je jezelf ook aanpraten als je het te graag wil..
Ik had beide keren juist dat ik amper symptomen had. Maar weten dat ik zwanger ben, geloof het nu nog niet eens! Terwijl ik een hele winkelvoorraad aan testen er door heen heb getest hahah.
bij mij was dat wel het geval.... als de test die ik deed negatief was geloofde ik hem gewoon niet!! zo'n sterk gevoel dat ik zwanger was!! ik was in de winkel en moest tampons hebben omdat ik bijna ongesteld ging worden.... ik had ze in mijn handen en heb ze in de winkel gelaten.... ik dacht al deze heb ik voorlopig niet meer nodig!! ook rookte ik in die tijd nog... heb vanaf dat ik dat gevoel heb mijn sigaretten laten liggen...!! ik had allerlei kwaaltjes maar toch ter zelfbescherming wegwuiven... ik wilde het niet geloven, maar wist heel zeker dat het wel zo was!!! dus mijn ervaring, je kan het sterk aanvoelen....
Ja hoor, ik wist het al. Net als de maand daarvoor. En de maan daarvoor. En de maan daarvoor wist ik het ècht zeker... Ja, ik had al kwaaltjes voor ik ging testen. Kwaaltjes waardoor ik het inderdaad hoopte en zelf een beetje dacht. Maar dat was niks nieuws onder de zon. Ik wil niet zeggen dat ik het elke maand zo voelde, maar wel vaak. En ja: dan krijg je (als het goed gaat) vanzelf een keer gelijk.
Whahaha, nou dan ben ik zwanger hoor!! Ik weet het zeker(denk ik) Ik hoop trouwens wel dat dit dan de keer is dat ik gelijk heb hihi
Ik heb geen idee of je ht kan voelen of niet... het schijnt dat als je ongi gaat worden ook dezelfde 'kwaaltjes' kan hebben zoals opgezwollen borsten enz... dusja.. of je dan zwanger bent of ongi wordt... dat weet je vaak niet Maar missch kan je wel een bijzonder gevoel hebben...
Nee, ik heb niet het gevoel gehad dat het raak was toen het raak was. Alhoewel is het wel heel even door mijn gedachten gegaan toen ik snachts niet op mijn tieten kon liggen (buikslaper), maar verder ...nee. Ik had ook helemaal geen symptomen. En ik dacht ook dat ik ongesteld zou worden.
Ik heb het echt zo sterk dat ik denk: ik weet het zeker en dan vlak voordat ik ongesteld ga worden... en ik krampen krijg, dan denk ik: oh nee toch niet!! Het is echt zo'n sterk gevoel, ik kan het niet omschrijven!! Nu heb ik ook zoiets van nou ja... volgende ronde dan maar, want hierdoor ben ik ook eigenlijk nooit teleurgesteld.. ik heb zoiets van het komt wel.. alles op z'n tijd!!
De eerste keer had ik heel sterk het vermoeden dat ik zwanger was, er was gewoen iets anders dan anders. De tweede keer had ik dat juist helemaal niet, toen dacht ik er pas aan na een test, misschien kwam dat ook omdat het nogal onverwacht was
Van Mason wist ik zeker dat ik zwanger was en dit klopte ook. Voelde me gewoon echt anders. Nu we voor de 2e bezig zijn voelde ik me in de 3e "klusmaand" net zo als bij Mason. Toch was ik niet zwanger.
Ik had ineens heel erg behoefte om kinderblaadjes te lezen om informatie in te winnen over het opvoeden van kinderen. Het was zo raar maar op me werk lagen dat soort blaadjes tussen de Yes enz en ik pakte steeds in de pauze toch die kinderblaadjes.. Ik kreeg ineens zoveel moedergevoelens en toen daarna mn ongesteldheid uitbleef hoefde ik eigenlijk niet meer te testen ik wist het gewoon zeker..
Bij de eerste dacht ik serieus dat ik ongesteld moest worden omdat ik vreemde kwalen had: vreselijk koud, ontzettend veel honger en zeer gevoelige tepels + rare krampjes En afgelopen week had ik precies dezelfde symptomen als bij m´n eerste kindje en idd weer positief getest maar helaas is het vandaag fout gegaan.
Ik heb het echt niet aangevoeld. Moest een testje doen (en toen nog 3) om het te geloven! Dus nee niet iedereen 'weet' het! groetjes