De laatste maanden is mijn cyclus steeds tussen de 32 en 38, erg lang dus. Wie heeft er ook last van? En wat kan ik doen om mijn cyclus te verkorten, iets wat écht helpt.. Liefs
Bij mij schommelt het ongelofelijk, maar vermoedelijk is mijn cyclus deze maand 33 dagen (banner klopt niet) en 2 maanden terug was ie zelfs 40 dagen. Terwijl ik volgens mijn agenda (toen was ik er nog niet zo bewust mee bezig) afgelopen jaar ook wel eens een cyclus van 28 dagen heb gehad. Ik snap er dus niets van
Ja dat heb ik nou ook .. ben benieuwd of er iets is wat je cyclus wat regelmatiger maakt. Want een lange cycli is niet leuk..
Ik zie dat je ook nog maar pas met de pil gestopt bent! Het kan ook zijn, dat je lichaam even in "het ritme" moet komen. Zie mijn onderschrift... ong het eerste half jaar heeft het bij mij ook ontzettend geschommeld... Pas in ronde 7 werd het regelmatig.. En na mijn MK is het ook weer erg gaan schommelen..
Edit; Ik zie dat je in mei 09 al gestopt bent! Sorry over heen gelezen! Maar goed, het lichaam is niet te vertrouwen. Al 18 maanden heb ik na mijn eisprong symptomen die wijzen op een zwangerschap, maar al 17 maanden heb ik het bij het foute eind! En ken ik mijn lichaam nog niet
Ik was voor mijn zwangerschap echt stipt op tijd ongesteld, bijna op het uur af. Dat was direct nadat ik was gestopt met de pil. Maar sinds ik ben bevallen is het echt 1 grote chaos... En dat is alweer ruim een jaar terug. Waarom is dat?
Ik denk; tijdens de zwangerschap krijg je ook een dosis hormonen met je mee gesleurt en na de zwangerschap verdwijnt dit weer. Je lichaam kan ineens heel anders reageren. Ik heb dit na mijn MK ook gehad. Weer een onregelmatige cyclus en tijdens mijn menstruatie echt letterlijk krom liggen van de pijn. Inmiddels ben ik een half jaar verder en lijkt het er op, dat mijn lichaam weer doet wat hij moet doen. Ik moet wel zeggen, dat ik sinds 2mnd met etos zwanger worden ben begonnen.. Ik weet niet of dat heeft geholpen, maar ik ga dr lekker mee door.
Bij mij is het ook een rommeltje hoor, na de bevalling wel weer gestart met de pil (maar toen zat er ook geen regelmaat in) en nu.... zie onderschrift... geen touw aan vast te knopen en heb deze maand mijn ei ook nog niet gehad....