vriend is chauffeur en is dus geregeld op 2,5 uur van huis. nu heeft de gyn al gezegd dat deze bevalling heel snel kan gaan bij fynn heb ik 3x moeten persen en toen was hij er. de eerste 3 cm ging echt tergend langzaam de laatste 7 in 2 uurtjes.maar omdat nu mijn lichaam weer wat er gaat gebeuren kan het echt mega snel gaan nauurlijk. dus net als bij fynn gaat vriend korte ritten rijden van max 1 uur van huis af maar hij twijfeld vanaf wanneer of vanaf 36 weken of vanaf 37 weken wat zouden jullie doen?
Ik ga gewoon tot ik me goed voel, dan wordt hij maar ergens anders geboren hoor Gooi wel vanaf een week of 37 mijn koffertje in de auto als ik ver weg ga! (ver is een uur of meer rijden, vind ik)
Ik ga écht niet vanaf 37 weken thuis zitten! Je kunt dan toch niet zoveel meer en dan zou dat dus ook al niet meer kunnen, saai man! En dan blijft ie dalijk tot 42 weken zitten: 5 weken thuis, boeh!
Volgens mij heb je het berichtje niet helemaal goed gelezen. Het gaat om haar vriend die vrahtwagen chauffeur is, en soms 2,5 uur van huis is.. het gaat niet om haarzelf.. Het gaat er dus om dat haar vriend/man wel op tijd thuis is voor als het zover is..!!
nee schat dat bedoel ik niet ik heb het over die vent van mij. dat hij binnen een kleine 1,5 uur thuis kan zijn. kijk als hij thuis is ga ik zeker niet thuis zitten de dag voor fynn zijn bevalling zat ik nog in delfzijl hahhaha. nee aan thuis zitten doe ik niet. maar als ik alleen ben dan moet die muts wel snel thuis zijn. niet dat hij vanaf pernis ofzo moet komen. want als er dan file ofzo komt zit ik ermee.
Ik zou het vanaf 37 weken doen.. Vanaf dan is de kans groter dan de bevalling dichterbij komt.. Een uur moet wel te doen wezen denk ik.. Met korte ritjes. Maar als ze vermoeden dat het heel snel gaat, kan het juist ook niet zo zijn hoor.. Een 2e hoeft niet sneller te gaan dan een eerste.. Wel spannend hoor..
ja het hoeft ook niet natuurlijk maar ach. als ik weeën heb wil ik hem wel thuis hebben ik heb er nog 1 rond lopen natuurlijk en die heeft niets aan een piepende moeder hahahaha
Ik denk dat 37 weken vroeg genoeg is. Tenzij dat er tekenen zijn dat je eerder gaat bevallen? Wij zitten een beetje met hetzelfde. Mijn man is electromonteur in de regeltechniek van klimaatbeheersing. Op dit moment hebben ze helaas niet zo heel veel klussen en zit hij dus veel in de omgeving Leiden en ook Amsterdam (wij wonen in Dordrecht). Het is niet heel erg ver rijden, maar wel altijd heel druk en veel files. Maar omdat er niet heel veel werk is, kan hij dus niet zeggen dat hij daar niet heen wil. Daarom hebben we afgesproken dat ik gewoon bel, zodra de eerste weeen doorzetten (of mijn vliezen breken). Dan hebben we hopelijk genoeg tijd voor hij thuis is.
Ohh zo. Dat probleem heb ik ook.. Maar als hij in Rotterdam is of zo, dan bel ik zelf iemand voor Aiden en de vk. Dan komt hij maar zo snel mogelijk, probeer de baby wel in te houden en anders jammer
Mijn partner werkt ruim 1,5 uur van huis (en dat zijn de tijden buiten filetijden om). Om deze reden bleef hij altijd 3 nachten op de basis slapen. Vanaf het moment dat ik uit het ziekenhuis kwam met 31 wkn hebben we besloten dat hij elke avond naar huis komt. (zie onderschrift). Mocht het overdag beginnen... ja op tijd bellen is het enige wat ik kan doen! Aangezien ik klinisch moet gaan bevallen, is de kans de wél aanwezig dat ik alleen naar het ziekenhuis moet gaan. Als jouw partner dat op zijn werk kan regelen, is dat natuurlijk een hele geruststelling!
hahaha ja. nee hij moet er echt bij zijn hoor ik zou het niet zonder hem kunnen doen hahahaha. gelukkig kan het met de planning gewoon geregeld worden dat hij op max een uur van huis is.en dan ook met een uur thuis is inclusief zijn auto ophalen op deppie en anders de tankwagen kan hij zo hier neer zetten zou het nodig zijn. hoop het niet natuurlijk ik zie me niet met weeën in een vrachtwagen klimmen eigenlijk (zie me gaan hahahahahaha)
ja dat kan ook hahaha. maar wat als jij nu onderweg naar het ziekenhuis weeën krijgt!? hahahahaha het zal je gebeuren lig je naast mekaar te bevallen. 2 koters die rond rennen hahaha